ik heb een tattoo op mn bicep en hij word wel uitgerekt en lichter van kleur
tatoeage
Collapse
X
-
IK heb een grote tattoo op mijn rug en arm, nu moet ik toegeven dat er aardig wat detail en precisie werk in zit maar ik werk er nog niet echt veel van dat het vervaagd ofso, en in vind zelf dat ik toch al wat breder ben gewordenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by Plato View PostAls je van niets wil doorgroeien naar zeer groot zal je tattoo naar alle waarschijnlijkheid meegroeien. Hoe gedetailleerder hij wordt hoe meer het opvalt.
Als ik je een persoonlijke mening mag geven, eerst flink trainen een paar jaar, groeien als kool, al die jaren nadenken of je het echt wil...Als je het tegen die tijd nog steeds wil, meteen zetten..Dan weet je zeker dat je geen spijt krijgt...
deze tattoo wil ik al een jaar of 5 laten zetten, maar door wat gezondheidsproblemen heb ik het steeds moeten uitstellen. nu kan het dus, maar dan moet die uiteraard wel perfect worden. maar ik denk inderdaad dat ik eerst maar eens een jaartje misschien 2 flink ga door trainen zodat hij dan in ieder geval in mindere maten zal oprekken
Comment
-
Originally posted by Plato View PostAls je van niets wil doorgroeien naar zeer groot zal je tattoo naar alle waarschijnlijkheid meegroeien. Hoe gedetailleerder hij wordt hoe meer het opvalt.
Als ik je een persoonlijke mening mag geven, eerst flink trainen een paar jaar, groeien als kool, al die jaren nadenken of je het echt wil...Als je het tegen die tijd nog steeds wil, meteen zetten..Dan weet je zeker dat je geen spijt krijgt...
Comment
-
Originally posted by koetshuis View PostKrijg je het volgende verhaal , als er dan de brui aangeeft dan zal die gaan krimpen zit je met een grote gekleurde vlek
Comment
-
Het ligt inderdaag aan de tattoo zelf. Heb je tribal, of andersoort figuurtje dan zal het wel loslopen. Heb je echt een gedetailleerde foto of plaat die hangt en staat met details en verhoudingen, dan kan het wat gaan 'misvormen'.
Als je nou een mooie vrouw wil laten tattoëren, zorg dan dat je de boobies op een groeiende spier zet, dan zal het nooit een probleem worden.
Comment
-
moeilijk hoor, ik hoor verschillende verhalen... mijn tattoo artiest zegt, dat hij het niet kan garanderen. hij geeft aan dat als mijn arm omtrek aanzienlijk vergroot, dat het zich zal doen uitrekken (weliswaar niet in grote maten, maar toch). en hij durft daarom dus ook geen advies te geven.
Comment
-
Originally posted by Toownster View PostIk heb op beide armen tattoos en heb er tot op heden nog geen last van gehad dat ze gingen vervormen of iets dergelijks.
Je armen moeten wel mega groeien wil je huid niet mee bewegen.
ik ook, maar ze zijn niet heel groot, dus dat scheelt misschien ook wel."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment