bar brothers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bar brothers

deze lui zijn ook verschikkelijk sterk, ookal springen de muscles er niet uit ze trainen aleen op straat daarom hebben ze de benen ook niet maar wel respect zeg.. Motivation for life! ~ Bar Brothers & Barstarzz - YouTube

Ik vindt dit echt gruwelijk, vraag me alleen af hoe je zoiets bereikt en hoelang dat zou duren?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen. ik bedoel 50 x opdrukken dat kan iedereen. wel als ik ziek ben geweest kan ik hooguit 5 x opdrukken maar een maandje later doe ik er weer 50 dusja.

Comment

zo veelste topic over bar brothers
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

oh sorry man.

Comment

Ja 50x opdrukken is niet zo moeilijk, maar ga jij maar eens die moves doen die zij daar doen. Human flags, dat helemaal rechthangen op en neer bewegen terwijl je stilhangt in de lucht etc. etc. dat gaat je niet zomaar lukken ;p
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sowieso een ijzersterke core, pull ups, dips en leg raises zijn wel in grote lijnen de basis. Muscle ups komen tenslotte voort uit pull ups + dips en flags hebben wat weg van leg raises.

Comment

Echt vet wat die gasten doen :P
                Vergt een hele goede core stabiliteit denk ik.

Comment

Wij zijn de nederlandse barbrothers paar vrienden van me en ik haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X