Fitness instructeur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Venum View Post
    cool, thanx
    zo goed? ^^

Comment

Als je opzoek bent naar personal trainers, die zijn hier op het forum.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        Als je opzoek bent naar personal trainers, die zijn hier op het forum.
        oke dankje, had ik helemaal niet aan gedacht dat er hier ook zeker wel aanwezig zijn.
        Ken jij er toevallig een?? ben trouwens niet zo zeer op zoek naar training hulp maar ik zoek de opleiding die e gevolgd hebben.

Comment

Ik ga misschien in de zomer werken bij de gym waar ik zelf train, weet volgens mij door dit forum en eigen ervaringen meer dan sommige instructeurs daar.. maja het lijkt me echt leuk om mensen te helpen .

en binnenkort veva

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
            Ik ga misschien in de zomer werken bij de gym waar ik zelf train, weet volgens mij door dit forum en eigen ervaringen meer dan sommige instructeurs daar.. maja het lijkt me echt leuk om mensen te helpen .

en binnenkort veva
            nice succes ermee! veva is erg leuk weet niet of je niv 2/3 gaat doen maar bbing zit er minder in dan wat je nu doet denk ik. let daar wel mee op zou ik zegge . gewicht is niet handig voor conditie

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
              nice succes ermee! veva is erg leuk weet niet of je niv 2/3 gaat doen maar bbing zit er minder in dan wat je nu doet denk ik. let daar wel mee op zou ik zegge . gewicht is niet handig voor conditie
              Hmm ik weeg wel veel maar ik kan makkelijk de eisen binnen de tijden lopen dus geen probleem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X