Belangrijke oude leden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by emilio75 View Post
    Ik zou toch wat meer wegen wat er gezegd wordt, zelfs de slechtste darter gooit wel eens in de roos.
    Ik wil ook even opmerken dat het voor mij iig nogal lastig te onderscheiden is wanneer een mod in mod-modus staat......
    Zo lang je mij geen dikke vieze *enge ziekte* mod noemt kan ik heel wat hebben

Waar ik slecht tegenkan is mensen die aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd overal commentaar op hebben maar zelf geen flikker doen om er iets aan te veranderen..(dit gaat niet over jou laat dat duidelijk zijn)

Een ban volgt wanneer men moedwillig dag in dag uit goedlopende topics om zeep helpt, dat is weer wat anders dan mijn persoonlijke afkeer tegen de klagers
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
      Had jij vorig jaar niet al om precies dezelfde opmerking kritiek van diverse members/mods gekregen? Persoonlijk ik je juist om een opmerking als deze lager laten eindigen.
      dat bedoel ik dus..

dan ben je niet objectief.

met een wedstrijd wint de beste...niet de persoon die je graag mag..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        Ik hoop dat ze tijdens het jureren van de Bodymania in hun MOD modus staan en niet in hun persoonlijke modus.

anders maak ik nu bij voorbaat al geen kans vrees ik met zeker 2 mods die mij niet mogen en / of serieus nemen.

Weet je, deze opmerking nu vantevoren al is zo zielig dat ik enkel kan lachen..

Wie weet laten we je foto's wel verdwijnen
        Attached Files
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
          Een ban volgt wanneer men moedwillig dag in dag uit goedlopende topics om zeep helpt, dat is weer wat anders dan mijn persoonlijke afkeer tegen de klagers
          Daar zijn we het dan iig over eens!

Comment

• Enige wat ik over fora te melden heb. Het beweegt in een cirkel. Elke 3-4 maanden begint alles weer van voor af aan en het maakt niet uit of er nu oude of nieuwe leden zijn. Het is altijd hetzelfde met af en toe een nieuw oppervlakkig jasje. Daarom verlies ik altijd interesse in fora na verloop van tijd. Het maakt niet uit of je op een "elite" of een "beginners" forum zit. Maakt niet uit of het over games, sport, auto's of wat dan ook gaat. Het is altijd en overal hetzelfde. Dus logisch dat na verloop van tijd steeds minder mensen interesse hebben om constant te posten en zichzelf te blijven herhalen terwijl de rest in dezelfde rondjes blijft bewegen.

Dat ik terug kwam na lange afwezigheid om dan dezelfde trieste personen met dezelfde trieste reacties als voorheen te zien reageren bewijst alleen maar hoe stil ze staan in hun persoonlijke ontwikkeling als mens.
            Last edited by Falstyr; 22-03-2012, 18:05.

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Veel mensen met het calimero syndroom hier.
              Originally posted by nibor76nl View Post
              Ik hoop dat ze tijdens het jureren van de Bodymania in hun MOD modus staan en niet in hun persoonlijke modus.

anders maak ik nu bij voorbaat al geen kans vrees ik met zeker 2 mods die mij niet mogen en / of serieus nemen.
              I rest my case
              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Iguana View Post

Weet je, deze opmerking nu vantevoren al is zo zielig dat ik enkel kan lachen..

Wie weet laten we je foto's wel verdwijnen
                just checking!!

ik vertrouw dan maar gewoon op jullie objectieve opinie

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                  I rest my case
                  Ging je juist een handje helpen met dit want idd, aantal posts later moest het beste nog komen precies
                  Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                    Ging je juist een handje helpen met dit want idd, aantal posts later moest het beste nog komen precies
                    Robin stelt nooit teleur!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                      dat bedoel ik dus..

dan ben je niet objectief.

met een wedstrijd wint de beste...niet de persoon die je graag mag..
                      Nee, dat bedoel je niet. Iemand verdient inderdaad eerlijke kansen, maar als jij vervolgens openlijk de neutraliteit van de mods ter discussie gaat stellen, zou je van mijn part al uit de wedstrijd gegooid mogen worden - en dat zeg ik niet om mijzelf betere kansen te geven. Niet mee eens? Jammer dan, dutchbodybuilding heet je een warm welkom. Sowieso zie ik je altijd steen en been klagen tegen het mt. Wat ik dan niet snap, is dat je er nog altijd bent. Imho accepteer je een site mét zijn beleid, of gewoon niet.

Maargoed, ik ben dan ook geen mod, dus kan ik deze uitspraken ook doen zonder dat ik een beleidsfunctie heb waarmee dit conflicteert.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• We zijn weer lekker bezig vandaag he , rellavond.

Comment

• Ik vind het jammer dat Pinada er nog maar amper is. Ze poste altijd leuke dingen

@TS; dat zijn simpel de personen met de meeste vrije tijd. Waarschijnlijk is dat ook niet zonder reden

Originally posted by marnop View Post
                          Ik stel voor om het aantal atleten te gaan tellen die op de onderbouwde manier kampioen zijn geworden. Of anders die hun Procard hebben verdiend.
                          Denk dat we snel klaar zijn met tellen.
                          Sorry. Alle pro's doen hetzelfde, hard en zwaar trainen, goed eten en goed rusten en hun voeding in goede verhoudingen zonder poespas knallen en groeien.

Misschien iets anders van de topatleten en kampioenen tellen.
                          Het aantal pro's en kampioenen dat kennis haalt op de fora met onderbouwde science.

oeps sorry ook geen een.

Goh.
                          Toch gek eigenlijk.
                          Helaas Marnop, we hebben niet allemaal de behoefte om onze kont vol te drukken met troep, mee te doen met een naturel wedstrijd waarbij de andere twee kandidaten iets van 65 zijn, en vervolgens van de daken te schreeuwen dat we kampioen zijn

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            We zijn weer lekker bezig vandaag he , rellavond.
                            Haha, hoe mooi is het ook dat het al van te voren werd voorspelt.

@fallus, ben het er niet helemaal mee eens. Er is namelijk een stukje sociale interactie tussen mensen en dat is niet iets wat om de 4 maanden opnieuw begint. Dan blijft het voornamelijk logjes lezen, maar toch.

Wat overblijft komt wel weer vaak terug ja.

Helaas Marnop, we hebben niet allemaal de behoefte om onze kont vol te drukken met troep, mee te doen met een naturel wedstrijd waarbij de andere twee kandidaten iets van 65 zijn, en vervolgens van de daken te schreeuwen dat we kampioen zijn
                            plus 1

Comment

• Mind is everything.

Comment

• Samson & Gert - In De Disco - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X