Belangrijke oude leden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by emilio75 View Post
    Nou, nou, wat hebben we weer lange tenen......
    Bodynet is naar mijn mening een zeer toegangkelijke website. Er is veel waardevolle informatie te vinden als je de moeite doet om deze ook te vinden. Er zijn interessante mensen en logjes op het forum. Kortom een fijn forum waar ik en vele anderen graag komen.

Dan komt er iemand in een topic, op een compleet respectloze manier over bodynet praten. Ik vraag me dan af, waarom iemand die zo slecht over bodynet denkt en praat, wel 6000+ posts heeft op dit forum. dat lijkt me een terrechte vraag.

Waarom blijft iemand ergens komen, waar niets voor hem te halen is en waar hij het niet prettig vindt.

Ik vraag me dan terrecht af waarom zo iemand zijn tijd verdoet op dit forum, en zich niet elders begeeft waar hij het wel fijn vindt. Kan zo iemand niet beter wegblijven van bodynet?

Dit zijn gewone logische vragen. Uiteraard op een sarcastische manier verwoord, maar de vragen blijven hetzelfde.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Om even terug te komen op mijn eerdere post: dit zijn précies het soort topics waar ik fal om mis. :')

Verder, tsja, imho slaat het mt en toph de spijker op zijn kop hier. Extra argumenten aanvoeren hoeft in ieder geval niet meer.

@Dyno: maar onze grote vriendelijke reus komt hier om iedereen te helpen met deze geweldige sport om zo een groot groepsgevoel teweeg te brengen onder al onze medebodybuilders en powerlifters... Niet voor zijn eigen gewin of ego natuurlijk... En dan nu allemaal een groepsknuffel...
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
        Bodynet is naar mijn mening een zeer toegangkelijke website. Er is veel waardevolle informatie te vinden als je de moeite doet om deze ook te vinden. Er zijn interessante mensen en logjes op het forum. Kortom een fijn forum waar ik en vele anderen graag komen.

Dan komt er iemand in een topic, op een compleet respectloze manier over bodynet praten. Ik vraag me dan af, waarom iemand die zo slecht over bodynet denkt en praat, wel 6000+ posts heeft op dit forum. dat lijkt me een terrechte vraag.

Waarom blijft iemand ergens komen, waar niets voor hem te halen is en waar hij het niet prettig vindt.

Ik vraag me dan terrecht af waarom zo iemand zijn tijd verdoet op dit forum, en zich niet elders begeeft waar hij het wel fijn vindt. Kan zo iemand niet beter wegblijven van bodynet?

Dit zijn gewone logische vragen. Uiteraard op een sarcastische manier verwoord, maar de vragen blijven hetzelfde.
        Ik heb nergens gezegd dat ik het niet met je eens ben, al heb ik een andere visie op wat het beste werkt. Ik zie graag praktijk en theorie naast elkaar ipv tegenover elkaar. Vult elkaar prima aan.
        Wat mijn opmerking betreft, die had ik niet gemaakt als je toon dezelfde zou zijn geweest als nu. Een mod hoort mijns inziens perspectief te houden en moet vooral niet op persoonlijk niveau in de aanval gaan. Iets wat ik hierboven nu ook weer als argument tegen Robin zie gebeuren. Of hij al dan niet heeft gezanikt in het verleden is irrelevant in de discussie.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          @ spaake
          Randomisatie en random eliminatie en evt nog cross over lijken me echt prima om de onderzoeksgroepen weinig te laten differentieren tussen elkaar, cq genoeg grond te geven om een behoorlijke vergelijking te maken. Als je een gefundeerd argument kan geven waarom dat niet zo is (hoe er bias of confounding in een onderzoek sluipt, hoor ik dat graag.
          Verder is je toon echt zeer overtrokken en ongelofelijk kansloos, zeker jegens iemand wiens studiegebied oa onderzoek beslaat.

@ nibor
          Tot je in het mt zit, hebben we bitter weinig met je wensen te maken.
          Nu geef je weer hoe weinig die van elkaar differentiëren maar is zowel differentiatie als niet differentiatie niet belangrijk bij onderzoek. Zeker als je met die artikels naar deze onderzoeken gaan verwijzen. Sommig onderzoek heeft alleen een homogene groep of net een heterogene groep.

Artikels, zo leerde ik dat toch, moeten duidelijk weergeven hoe de groepen eruit zagen, wat er net getest werd, welke statistieken belangrijk zijn of betrekking hebben ivm het thema/onderzoek. En dat heeft niet elk wetenschappelijk artikel. Zo ik meen te zeggen niet elk wetenschappelijk artikel is wel wetenschappelijk coherent als het wetenschappelijk klinkt. Pseudo-wetenschappelijke artikels heb je ook.

Ik ken gerust ook wel wat af van onderzoek. Alleen moet ik wat dieper graven om de woorden terug te vinden omdat ik me er niet dagelijks mee bezig hou. Maar ik weet gerust waarover ik spreek. Ik heb het enkel moeilijk met die fancy woordjes die de wetenschappelijke wereld gebruikt. Maar ben vooral voorstander van onderbouwde en transparante onderzoeken.

Niet dat soort onderzoek die met hun fancy uitleg en kleinigheid aan transpiratie toch mensen de hoek om helpen. Want voor zulke mensen klopt het onderzoek niet volledig. Mensen die geen wetenschappelijke artikels kunnen lezen kunnen dit geloven maar snappen de toepassing niet goed. Of weten de toepassing niet goed omdat er niet is weergegeven hoe de groep eruit zag en wat hun achtergrond was.
          Last edited by spaake; 22-03-2012, 17:27.
          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            @ nibor
            Originally posted by emilio75 View Post
            Ik heb nergens gezegd dat ik het niet met je eens ben, al heb ik een andere visie op wat het beste werkt. Ik zie graag praktijk en theorie naast elkaar ipv tegenover elkaar. Vult elkaar prima aan.
            Wat mijn opmerking betreft, die had ik niet gemaakt als je toon dezelfde zou zijn geweest als nu. Een mod hoort mijns inziens perspectief te houden en moet vooral niet op persoonlijk niveau in de aanval gaan. Iets wat ik hierboven nu ook weer als argument tegen Robin zie gebeuren. Of hij al dan niet heeft gezanikt in het verleden is irrelevant in de discussie.
            Originally posted by GeneralIx View Post

Ik citeer General ook voor jou.

Of hij al dan niet gezanikt heeft is btw voor mij dan relevant.
            Een member zoals DSO waarvan ik weet dat hij nooit problemen zoekt/heeft neem ik serieus, een member die keer op keer met mensen in de confrontatie gaat en dan gaat lopen janken neem ik niet meer serieus..

Ps:

Als ik tegen mensen persoonlijk wordt doe ik dat als member en kan men terug schrijven wat men wil..

Enige moment dat ik in dit topic refereerde naar een ban was omdat het nodig werd geacht het forum de grond in te stampen..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Je weet dat er hulp geboden wordt aan mensen als jij hè?
              Je weet toch wie die hulpverleners betaald he.
              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                Ik citeer General ook voor jou.

Of hij al dan niet gezanikt heeft is btw voor mij dan relevant.
                Een member zoals DSO waarvan ik weet dat hij nooit problemen zoekt/heeft neem ik serieus, een member die keer op keer met mensen in de confrontatie gaat en dan gaat lopen janken neem ik niet meer serieus..

Ps:

Als ik tegen mensen persoonlijk wordt doe ik dat als member en kan men terug schrijven wat men wil..

Enige moment dat ik in dit topic refereerde naar een ban was omdat het nodig werd geacht het forum de grond in te stampen..
                Ik zou toch wat meer wegen wat er gezegd wordt, zelfs de slechtste darter gooit wel eens in de roos.
                Ik wil ook even opmerken dat het voor mij iig nogal lastig te onderscheiden is wanneer een mod in mod-modus staat......

Comment

Ik zou toch wat meer wegen wat er gezegd wordt, zelfs de slechtste darter gooit wel eens in de roos.
                  Ik wil ook even opmerken dat het voor mij iig nogal lastig te onderscheiden is wanneer een mod in mod-modus staat......
                  Gewoon zeggen wat je wilt, dan kom je er vanzelf wel achter^^

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                    hoe weet jij wat telt voor mij??

hoe vaak zie je mij in het klaagtopic?

het val mij op dat als iets een moderator niet aanstaat er direct een slotje op het topic komt en dat vind ik gewoon bullshit.
                    hou een topic in de gaten dat er niemand anderen kwets en geef desnoods een waarschuwing ,maar niet een slotje omdat het jouw toevallig nou net ff niet aanstaat..
                    hier ben ik het volstrekt mee eens maar je mening kan je niet geven aan een admin want dan heb je een strafpunt.. zoals ik nu maarja. discuseren zonder schelden etc, kan toch zolang het nog goed gaat.

Comment

• iedereen kan toch even zijn frustraties kwijt....

Comment

• Veel mensen met het calimero syndromo hier.
                        Train hard or go hormone

Comment

Ik hoop dat ze tijdens het jureren van de Bodymania in hun MOD modus staan en niet in hun persoonlijke modus.

anders maak ik nu bij voorbaat al geen kans vrees ik met zeker 2 mods die mij niet mogen en / of serieus nemen.

Comment

• Dit topic was van begin af aan dan ook gedoemd om mis te lopen
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik hoop dat ze tijdens het jureren van de Bodymania in hun MOD modus staan en niet in hun persoonlijke modus.

anders maak ik nu bij voorbaat al geen kans vrees ik met zeker 2 mods die mij niet mogen en / of serieus nemen.
                              Nou ben je echt wél aan het janken!
                              Beter leren darten gozer!

Comment

Had jij vorig jaar niet al om precies dezelfde opmerking kritiek van diverse members/mods gekregen? Persoonlijk ik je juist om een opmerking als deze lager laten eindigen.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X