nog ff dit.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nog ff dit.

Iguana
    Moderator

Kijk Nibor dit krijg je er nou van als je een topic als dit openlaat, mensen die mekaar persoonlijk gaan raken.

Nu je zin? Effect gezien? Gaat ie nu dan toch eindelijk dicht, owja ik verwacht nog een verklaring betreffende je uitspraken over de integriteit van het MT anders zorg ik er persoonlijk voor dat je helemaal niet meer meedoet

aangezien het topic gesloten is geef ik maar ff snel hier mijn reactie.

dan geef je die mensen een waarschuwing of een weekban...
    Nu doe er weer een slotje op.

Come again?

chantage?

ik zei alleen dat ik mijn twijfels had...mag dat niet?

Jij bent ook niet moeders mooiste, of wel? Niet lullig bedoelt maar viel me zo op. Heb de tekst ook niet gelezen. Ik heb voor de rest geen mening over je!
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Dit kan ook in prive bericht Nibor
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wat denk je nu zelf te bereiken met zo'n topic nibor? Dat topic werd dichtgegooid met een reden, en zie niet in waarin deze anders is.

Dicht.

Nog een openen is een weekban.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

tering robin, heb je altijd gewoon in je waarde gelaten. maar nu ga je toch echt over de top, dit kinderlijke gedrag heb ik dus echt niet gemist in je afwezigheid kerel.

Nu je dieet is aangepast en je progressie boekt, wanneer begin je eens met je mentaliteit. Verwacht je nu echt dat het hele forum ineens denkt, oh wat een lul is die Iguana. Wanneer trek je nou is je kop uit de bagger en kijk je vooruit en hou je op met oude koeien uit de sloot te halen, en ga je je focussen op fitness in plaats van beetje zorgen te maken of wij nu wel of niet eerlijk oordelen. Natuurlijk doen we dat, zou ons werkelijk een worst zijn wie er wint. wij willen een leuk forum en zijn bereid daar ONZE vrije tijd in te steken zodat JULLIE een leuke bodynet contest hebben. we pakken het dit jaar wat professioneler aan. en het enige waar jij je over druk maakt is of je wel eerlijk beoordeeld word. stop is met overal je mening over willen geven en accepteerd gewoon is iets..

Nee dit soort reacties ben je niet van mij gewend. maar come on man. GROW UP!
          Last edited by Beachboy; 23-03-2012, 01:09.

Comment

Kan iemand me een kleine samenvatting geven? over welk topick hebben we het?

Comment

http://forum.bodynet.nl/algemeen/521...ude-leden.html

Comment

Iguana deed wat het beste was voor ons allemaal. hij is niet voor niets admin.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

faka..
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Een vervolg topic openen na een slotje, lolwut?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X