Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
110 kg pakken op de squat en dan uit je broeken scheuren?
Lijkt me niet... Misschien geen skinnie jeans meer kopen?
Post eens een foto van je moster legs dan!
Mwah, zelf ben ik ook al 2x uit een broek gescheurd, en ik haal nog niet eens 5x110kg op de squat. Dus om het als onzin af te schrijven is ook al zoiets.
Maar even een vraagje he, waren het van die mooie broeken waar bleekmiddel in was gebruikt, of met stenen is behandeld om een 'versleten' look aan te geven? Want die broeken zijn namelijk minder stevig door die behandeling. Het is jammer dat het niet de mode is, maar die tuinmanspijkerbroeken zijn al een stuk steviger dan de mooiboybroekjes van tegenwoordig. Zelf heb ik er een paar en die gaan al jaaaaaaaren mee, ondanks dat ze de laatste tijd harstikke strak zitten om mijn benen/kont.
En misschien nog de meest obvious tip: probeer zo min mogelijk squatbewegingen te maken in real life, maar eerder SLDL of RDL achtige bewegingen. Wel natuurlijk je rug recht houden
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Mwah, zelf ben ik ook al 2x uit een broek gescheurd, en ik haal nog niet eens 5x110kg op de squat. Dus om het als onzin af te schrijven is ook al zoiets.
Maar even een vraagje he, waren het van die mooie broeken waar bleekmiddel in was gebruikt, of met stenen is behandeld om een 'versleten' look aan te geven? Want die broeken zijn namelijk minder stevig door die behandeling. Het is jammer dat het niet de mode is, maar die tuinmanspijkerbroeken zijn al een stuk steviger dan de mooiboybroekjes van tegenwoordig. Zelf heb ik er een paar en die gaan al jaaaaaaaren mee, ondanks dat ze de laatste tijd harstikke strak zitten om mijn benen/kont.
En misschien nog de meest obvious tip: probeer zo min mogelijk squatbewegingen te maken in real life, maar eerder SLDL of RDL achtige bewegingen. Wel natuurlijk je rug recht houden
ja het was een gebleekte "mooiboy broek" met van de slijtage strepen :P scheurde ook in zo'n streep open, niet helemaal open maar een grote ladder zit dr nu in dus kan hem niet meer dragen
Dat squatten vermijd ik ook, ik ben ook een keer erdoor gescheurd daardoor. Nu krijg ik commentaar dat ik "gay" til omdat ik een RDL beweging maak
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment