Scheur uit broeken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En was niet serieus bedoeld hoor.. heb het zelf ook wel eens gehad
    dusja no hard feelings hermandad

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      110 kg pakken op de squat en dan uit je broeken scheuren?
      Lijkt me niet... Misschien geen skinnie jeans meer kopen?
      Post eens een foto van je moster legs dan!
      Mwah, zelf ben ik ook al 2x uit een broek gescheurd, en ik haal nog niet eens 5x110kg op de squat. Dus om het als onzin af te schrijven is ook al zoiets.

Maar even een vraagje he, waren het van die mooie broeken waar bleekmiddel in was gebruikt, of met stenen is behandeld om een 'versleten' look aan te geven? Want die broeken zijn namelijk minder stevig door die behandeling. Het is jammer dat het niet de mode is, maar die tuinmanspijkerbroeken zijn al een stuk steviger dan de mooiboybroekjes van tegenwoordig. Zelf heb ik er een paar en die gaan al jaaaaaaaren mee, ondanks dat ze de laatste tijd harstikke strak zitten om mijn benen/kont.

En misschien nog de meest obvious tip: probeer zo min mogelijk squatbewegingen te maken in real life, maar eerder SLDL of RDL achtige bewegingen. Wel natuurlijk je rug recht houden
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat voor fag maten kopen jullie dat jullie uit jullie broeken scheuren man

damn
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Mwah, zelf ben ik ook al 2x uit een broek gescheurd, en ik haal nog niet eens 5x110kg op de squat. Dus om het als onzin af te schrijven is ook al zoiets.

Maar even een vraagje he, waren het van die mooie broeken waar bleekmiddel in was gebruikt, of met stenen is behandeld om een 'versleten' look aan te geven? Want die broeken zijn namelijk minder stevig door die behandeling. Het is jammer dat het niet de mode is, maar die tuinmanspijkerbroeken zijn al een stuk steviger dan de mooiboybroekjes van tegenwoordig. Zelf heb ik er een paar en die gaan al jaaaaaaaren mee, ondanks dat ze de laatste tijd harstikke strak zitten om mijn benen/kont.

En misschien nog de meest obvious tip: probeer zo min mogelijk squatbewegingen te maken in real life, maar eerder SLDL of RDL achtige bewegingen. Wel natuurlijk je rug recht houden
          ja het was een gebleekte "mooiboy broek" met van de slijtage strepen :P scheurde ook in zo'n streep open, niet helemaal open maar een grote ladder zit dr nu in dus kan hem niet meer dragen
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post

damn
            jij traint je benen niet eens...dus jij kan ook nooit uit je broeken scheuren
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by seanl94 View Post

Dat squatten vermijd ik ook, ik ben ook een keer erdoor gescheurd daardoor. Nu krijg ik commentaar dat ik "gay" til omdat ik een RDL beweging maak
              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post

damn
                je hebt gedeeltelijk gelijk, je moet geen skinnyjeans aantrekken lol tenminste mn quads steken dan uit

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  jij traint je benen niet eens...dus jij kan ook nooit uit je broeken scheuren
                  Klopt broeken die mij nog net pasten toen ik benen wel trainden zitten nu hetzelfde als toen

weird shit
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X