Lean gain how to

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lean gain how to

Goede morge,

Ik heb de afgelope weken gecut en ben daarbij van 20,6% naar 19,4% (laatste meting) gegaan. Maandag ga ik weer meten en dan ga ik aan mijn laatste week van de cut beginnen.

Na die week wou ik massa gaan kweken met zo weinig mogelijk vet aan te maken. Hierbij wil ik door middlevan meer massa tov vet een lager vet % te behalen.

Ik heb alleen nog geen ervaring met lean gains/clean bulk. Mijn vraag is dus of goede paginas of boeken weten waar ik alvast een begin in kan maken? Of gewoon tips die me kunnen helpen mijn doel te behalen.

Mijn onderhoud is 3305kcal. 1,89cm lang, 99,5kg, 19,4% vet.

Als je op 19% zit zou ik gewoon gaan carbcyclen. Op rustdagen laag inkoolhydraten en hoger in vet eiwitten. Ook kcal lager natuurlijk. Rustdagen omdraaien met 100-200kcal boven onderhoud eten. meer koolhydraten met wat eiwitten en laag in vet. Als je het goed doet kun je dan nog steeds vet blijven verliezen en kracht/massa winst boeken.

Comment

Idd. Carbcyclen werkt prima en is zonder al te veel moeite lang vol te houden.

Comment

carbcycling is idd het beste voorlopig. Let wel op met wat je eet, kan erg grote invloed hebben op je vet en vocht evengoed nog.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ok wat voor een EKV is een goed uitgangspunt voor trainings en rust dagen?
          Rust: 35/35/30 ?
          KT: 35/45/20 ?

En julllie zeggen op rust dagen op onderhoud eten? Werkt dit juist niet averechts?

Comment

Originally posted by tve90 View Post
            Ok wat voor een EKV is een goed uitgangspunt voor trainings en rust dagen?
            Rust: 35/35/30 ?
            KT: 35/45/20 ?

En julllie zeggen op rust dagen op onderhoud eten? Werkt dit juist niet averechts?
            Vetten altijd gelijk houden, altijd optimaal zodat je ook altijd optimaal testaanmaak houd en energie aanvoer.
            Eiwitten ook altijd hoog/gelijk houden
            KH op trainingsdagen hoger dan op rustdagen is zat.

Op rustdagen op onderhoudsbehoefte zitten werkt prima omdat je dan op die dagen geen vet aanzet, maar wel gewoon goed blijft herstellen en wat groeien. Tijdens trainingen gebruik je behoorlijk wat vetten als energie bron dus je bf% moet dalen als je die niet laat groeien op je rustdagen.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus op trainingsdagen zou ik 200+ boven onderhoud moeten eten met genoeg koolhydraten.
              Dan op rustdagen haal ik dan wat koolhydraten eruit twv die 200kcal zodat ik weer op onderhoud zit. Als ik het goed begrijp dus.

Over de EKV, de grammen van prots en vetten blijven hetzelfde maar in % zal het wel afwijken.

Comment

Als je het goed doet kun je dan nog steeds vet blijven verliezen en kracht/massa winst boeken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X