personal trainers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er zijn ook zat trainers die wel een degelijke anatomische kennis hebben en evengoed slechte trainers zijn.................

Maar we dwalen hiermee weer aardig af van de vraag van topicstarter.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      Ben ik het niet mee eens, ken genoeg jongens die de kennis wel hebben maar graag eens een ander schemaatje willen.
      Om niet de hele tijd je zelfde schemaatje te doen maar eens van iemand anders iets te doen.
      maarja jij bent ook een trainer,dus je moet schema's maken voor mensen wie de kennis niet hebben.maar waarom als je de kennis hebt,een schema van iemand anders doen.terwijl je zelf gewoon een ander schema kan maken.de meesten weten na verloop van tijd welke oefeningen wel en niet werken voor je.een schema met oefeningen die voor jouw werkt,hoeft voor een ander nog niet werken.geen mens is gelijk.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dat van het gebruik van die leg extension was een voorbeeld. Het gaat nu om goede en slechte personal trainers, maar jij focust op een detail in plaats van naar het gehele plaatje te kijken.
        dat was ook een voorbeeld van niks.heeft er helemaal niks mee te maken.

Comment

ik lees erg interessante dingen, ook dingen die het topic voorbij schieten wat ik toch jammer vind.

verder, nu een andere vraag, is er hier een lid op het bodynet forum die en pt'er is en in de buurt van arnhem woont? ik zie toch steeds meer voordelen, en helemaal omdat ik lees dat visies veel kunnen verschillen, heb ik liever dat ik een pt'er heb die ook in dezelfde hoek als mij denkt dan iemand die er een hele andere visie op los laat.

Comment

Originally posted by mratos View Post
            ik lees erg interessante dingen, ook dingen die het topic voorbij schieten wat ik toch jammer vind.

verder, nu een andere vraag, is er hier een lid op het bodynet forum die en pt'er is en in de buurt van arnhem woont? ik zie toch steeds meer voordelen, en helemaal omdat ik lees dat visies veel kunnen verschillen, heb ik liever dat ik een pt'er heb die ook in dezelfde hoek als mij denkt dan iemand die er een hele andere visie op los laat.
            Wellicht zou jij kunnen uitbreiden over jou visie. Dat maakt het makkelijker voor potentiële kandidaten.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Denk dat het moeilijk wordt om hier een PT'er of een begeleider te vinden verder. Dan zal je de vraag beter neer kunnen leggen bij wedstrijd atleten.....en die zijn hier niet of nauwelijks.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Wellicht zou jij kunnen uitbreiden over jou visie. Dat maakt het makkelijker voor potentiële kandidaten.
                ik wil in eerste instantie nog een eindje door afvallen, vervolgens wil ik gaan trainen voor powerlift wedstrijden, uiteraard is dit nog ver weg. maar dat is wel het plan op lange termijn.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                  maarja jij bent ook een trainer,dus je moet schema's maken voor mensen wie de kennis niet hebben.maar waarom als je de kennis hebt,een schema van iemand anders doen.terwijl je zelf gewoon een ander schema kan maken.de meesten weten na verloop van tijd welke oefeningen wel en niet werken voor je.een schema met oefeningen die voor jouw werkt,hoeft voor een ander nog niet werken.geen mens is gelijk.
                  Er is altijd iemand die wel meer kennis heeft, dat hoeft niet voor jou lichaam te gelden maar wel algemeen.
                  Soms vraag ik gewoon iemand die jaren ervaring hebben om toch nog eens mijn dingen onder de loep te nemen om niet steeds de zelfde dingen te doen.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

ik zie het als een teken van zwakte.je kunt het blijkbaar zelf niet alleen opbrengen.het is gewoon een kwestie van mentaliteit.daar zal een pt niet veel bij uithalen.want het probleem ligt heel ergens anders.tussen de oren.

Comment

Originally posted by promo 2007 View Post
                      ik zie het als een teken van zwakte.je kunt het blijkbaar zelf niet alleen opbrengen.het is gewoon een kwestie van mentaliteit.daar zal een pt niet veel bij uithalen.want het probleem ligt heel ergens anders.tussen de oren.
                      dat heeft weinig met mentaliteit te maken omdat waarom ik een pt'er wil nog niet aan het licht is gekomen. dus door dit te zeggen oordeel je zonder een volledig beeld.

even ter verduidelijking, pt'er of geen pt'er ik train 3 keer per week en volg mijn programma gewoon. tuurlijk kan er een keer wat tussen komen zoals dat mn ma 50 werd afgelopen week. verder sla ik nooit een training over.

waarom ik een pt'er zou willen is, omdat ik graag de oefeningen die voor een powerlift wedstrijd nodig zijn op een correcte wijze wil leren, voor zover ik ze nog niet doe. en diegene die ik al doe laten checken. verder wil ik dan samen met die pt'er kijken wat voor mij het beste is en dan ook een aantal weken kijken naar mijn vorm etc. zodat ik geen blessures ga krijgen in mijn verdere trainingen.

dus mocht je de volgende keer weer commentaar hebben. wacht dan eerst tot je het hele verhaal hebt.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        Er is altijd iemand die wel meer kennis heeft, dat hoeft niet voor jou lichaam te gelden maar wel algemeen.
                        Soms vraag ik gewoon iemand die jaren ervaring hebben om toch nog eens mijn dingen onder de loep te nemen om niet steeds de zelfde dingen te doen.
                        dat klopt ook wel.maar wat sommigen doen een compleet schema van deze site afhalen.kan je beter zelf allemaal uitzoeken en proberen.daar heb je meer aan dan kwakkeloos alles van anderen te gaan doen

Comment

ik wil in eerste instantie nog een eindje door afvallen, vervolgens wil ik gaan trainen voor powerlift wedstrijden, uiteraard is dit nog ver weg. maar dat is wel het plan op lange termijn.
                          Voedingsadvies kun je hier gratis krijgen. Iemand als dynobet bijvoorbeeld heeft veel kennis op dat gebied.

Wat training betreft, je bent nu bezig met StrongLifts 5x5 en dat is een goede basis. Daar kun je gewoon even verder mee gaan om de techniek goed onder de knie te krijgen en je stats op te krikken. Je zou wel rond kunnen kijken of er een sportschool in de buurt is waar jongens trainen die meedoen aan PL wedstrijden.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Is alleen een goede basis als je het goed doet. Als iemand vanaf de eerste dag alles zelf moet uitvogelen dan is de kans erg groot dat het niet goed gedaan wordt.
                            TS vraagt niet voor niets om een trainer, hij wil gewoon hulp/begeleiding bij zijn trainingen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Is alleen een goede basis als je het goed doet. Als iemand vanaf de eerste dag alles zelf moet uitvogelen dan is de kans erg groot dat het niet goed gedaan wordt.
                              TS vraagt niet voor niets om een trainer, hij wil gewoon hulp/begeleiding bij zijn trainingen.
                              juistem, tuurlijk heb ik alle filmpjes van squat en deadlift etc al 100 keer bekeken maar ik zou graag een pt'er hebben die mijn vorm checkt. zodat ik het zeker weet.

en nu weet ik dat ik dan de reactie krijg maak een filmpje en post het. maar op een filmpje ziet het er altijd anders uit als wanneer je naast iemand staat.

en daar komt bij, vanuit stronglifts zou ik willen uitbouwen naar een effectief powerlift schema. en daar zullen dan ook oefeningen bij komen die ik waarschijnlijk niet doe nu. dus dan zit ik weer met het zelfde probleem

Comment

dat heeft weinig met mentaliteit te maken omdat waarom ik een pt'er wil nog niet aan het licht is gekomen. dus door dit te zeggen oordeel je zonder een volledig beeld.

even ter verduidelijking, pt'er of geen pt'er ik train 3 keer per week en volg mijn programma gewoon. tuurlijk kan er een keer wat tussen komen zoals dat mn ma 50 werd afgelopen week. verder sla ik nooit een training over.

waarom ik een pt'er zou willen is, omdat ik graag de oefeningen die voor een powerlift wedstrijd nodig zijn op een correcte wijze wil leren, voor zover ik ze nog niet doe. en diegene die ik al doe laten checken. verder wil ik dan samen met die pt'er kijken wat voor mij het beste is en dan ook een aantal weken kijken naar mijn vorm etc. zodat ik geen blessures ga krijgen in mijn verdere trainingen.

dus mocht je de volgende keer weer commentaar hebben. wacht dan eerst tot je het hele verhaal hebt.

dan nog gaat het geen flikker helpen en blijft het een zwakte.alleen al hoe je het hier post weet ik al meer dan genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X