Daar heb je gelijk in, maar ik luister liever naar een persoon die jaren lang ervaring heeft in het fitnesswereldje dan iemand die enkel een opleiding als personal trainer heeft gevolgd, al zullen er weinig mensen zijn die een lange opleiding voor pt'er gaan volgen die geen ervaring in het wereldje hebben.
personal trainers.
Collapse
X
-
Originally posted by jantje91 View PostDaar heb je gelijk in, maar ik luister liever naar een persoon die jaren lang ervaring heeft in het fitnesswereldje dan iemand die enkel een opleiding als personal trainer heeft gevolgd, al zullen er weinig mensen zijn die een lange opleiding voor pt'er gaan volgen die geen ervaring in het wereldje hebben.
Comment
-
Originally posted by mratos View Posttrue, maar juist die mensen zijn nodig, en je kan natuurlijk ook pt'er worden in een ander sport gebied, maar dan in ieder geval met de nodige opleiding anders dan is die titel eigenlijk niks waard over het algemeen gesproken
Als jou buurman fitness trainer wilt worden kan hij die over 2 maanden dat zijn als toevallig nog ruimte is bij fitvak cursus van een paar dagen en je hebt A licentie.
Ik heb voor mijn A licentie 240uur op werkvloer(stage) moeten staan en 80uur aan mijn voorbereiding.
dit zelfde voor mijn B licentie alleen was ik hoger opgeleid al dan mijn collega's dus leerde ik daar niet zo veel van.
daarnaast had ik 1 school jaar per licentie: per week 4uur les gehad.
oowhja dit was bij het cios en dit is fitness trainer a licentie en fitness & health B licentieCalisthenics / Street workout
Comment
-
de titel Pt stelt ook niet veel voor in Nederland. bij veel goede Pt kun je overigens gratis een intake gesprek inclusief een training nemen. daarna bepaal jij of je in zee gaat met deze Pt of niet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postde titel is niks waard, als jij naar de kvk gaat morgen en je zegt dat je voor je zelf wilt beginnen als PTer dan hoef je alleen wat zaakjes op orde te hebben en ben jij het.
Als jou buurman fitness trainer wilt worden kan hij die over 2 maanden dat zijn als toevallig nog ruimte is bij fitvak cursus van een paar dagen en je hebt A licentie.
Ik heb voor mijn A licentie 240uur op werkvloer(stage) moeten staan en 80uur aan mijn voorbereiding.
dit zelfde voor mijn B licentie alleen was ik hoger opgeleid al dan mijn collega's dus leerde ik daar niet zo veel van.
daarnaast had ik 1 school jaar per licentie: per week 4uur les gehad.
oowhja dit was bij het cios en dit is fitness trainer a licentie en fitness & health B licentie
maar zoals je zelf al aangeeft dat bij je B licentie al hoger opgeleid bent dan diegene die op de plek lopen waar jij stage loopt. erg jammer!
Comment
-
Originally posted by mratos View Postklopt ja, een maatje van me zit dan ook op de cios, en ik wil echt niet zeggen dat ik dr veel verstand van heb. maar ik weet misschien nog wel meer dan dat hij tot nu toe geleerd heeft. dit is toch wel zeer te betreuren als je het van uit dat aspect bekijkt.
maar zoals je zelf al aangeeft dat bij je B licentie al hoger opgeleid bent dan diegene die op de plek lopen waar jij stage loopt. erg jammer!
Ik zou het graag willen veranderen maar dat kan ik niet, al was het wel vermakelijk dat zulke idioten het papiertje haalde ook al is het eigenlijk diep triest.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHet gebruik van medicin balls heb ik eigenlijk nooit echt begrepen...
Wat win je hier nu eigenlijk mee en waarom zulke risico's nemen??I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ligt eraan wat je wilt bereiken, in deze tijd waar iedereen het beter weet en waar elke theorie wel de grond in word geboord word het de beginner heel moeilijk gemaakt.
Als beginner kies je een bekend trainingsprincipe, of het de juiste is weet je nooit van tevoren, wat veel belangrijker is is dat je erin gelooft, geloven in wat je doet, je kan de beste PT'er ter wereld hebben maar als je zelf niet de motivatie kan opbrengen is hij/zij geen wondermiddel, al kan die PT je wel op het juiste spoor proberen te zetten.
De basics zijn al heel oud en hebben resultaat gegeven.
Als beginner zou ik er dus niet aan beginnen, zonde van je geld aangezien de meeste PT'ers in NL maar die naam dragen terwijl het niet eens een beschermde titel is.
Originally posted by mratos View Postbeste bn'ers,
ik zie nu in een ander topic het een en ander over pt'ers, nu vroeg ik me af wat een pt'er voor bijvoorbeeld mij een beginnend kracht sporter als meerwaarde kan hebben. tevens vroeg ik me af wat voor een koste plaatje hier aan hangt en hoe dit in zijn werk gaat."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by promo 2007 View Postals je een personal trainer nodig hebt om hard te trainen en te worden afgebeuld elke week.is gewoon een teken van te weining mentaliteit om het zelf te doen.hetzelfde als schema's door anderen te laten maken werkt ook niet.iedereen heeft zn eigen trainings manieren.hetzelfde dat sommige oefeningen voor de 1 wel werken en voor de ander niet.als je een tijdje traint
weet je voor jezelf precies welke oefeningen wel en niet voor je werken.
Een schema maak je aan de hand van gegevens van die persoon, daar valt veel uit te halen, maar aangezien die persoon het zelf gewoon niet meer weet is een ervaren persoon heel erg handig.
Als je iemand het maximale uit zichzelf laat halen zal die toch een coach nodig moeten hebben.
Als je een tijdje traint weet je nog steeds niet of iets optimaal werkt voor je fysiek als je dus door de bomen het bos niet meer ziet, waarom hebben de beste BBers ter wereld dan coaches of trainers?Ik zelf ken er dan een paar maar ze hebben toch allemaal een trainer, niemand kan voorbij falen gaan in zijn eentje, al heb je de grootste wil ter wereld dan nog zal je dat lukken."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...5 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: