Dnp : ok of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dnp : ok of niet?

Hallo iedereen, graag had ik wat uitleg gekregen over dnp, ik heb er veel over gelezen maar eventuele ervaringen van mensen zoude mij een beter beeld kunne geven. Ik ben 20 en 1m73 maar ik weeg 94kg. Onlangs heb ik gehoord over dnp en zijn werking. Wat ik weet is dat het mild is voor de lever en dergelijke maar het werkt op de schildklieren (wat volgens vrienden die kuren vrij gevaarlijk kan zijn).
    Ik doe zelf geen fitness maar hou me eerder bezig met thuis te boksen en kheb dan ook een bench en halters maar op zich ben ik geen fulltime fitnesser. Is dnp aan te raden om mij te helpen vermageren of valt dit eerder af te raden?

Alvast bedankt

Zou beginnen met gewoon goed trainen en nog niet aan kuren denken, goed trainen is intensieve trainingen goede voeding en voldoende rust en je daar gewoon aan houden
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

DNP is serieus spul, waarvan je echt alle ins en outs moet weten voordat je het gebruikt. Overdosering leidt tot oververhitting en allerlei narigheid. Er is ook geen antidotum. Overigens vind ik het bijna nooit gerechtvaardigd om dit te doen aangezien allereerst je voeding goed moet zijn.
      Train hard or go hormone

Comment

geen goed trainingsschema, geen goede voeding en dan kuren?!
        Zorg maar eerst dat je goed traint en eet, zal beter werken.

Waarom willen mensen altijd "the easy way out"?
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Aan te raden is nooit. Idem met anabolen, ik vindt niet dan een gevorderde meer "recht" heeft dan een beginneling maar bon. Gewoon natuurlijk vermagere is doffice beter.
          Je moet er gewoon alles over weten voor da ge er aan begint (moest je het toch doen) en een paar ervaringen van mensen zou inderdaad ook heel nuttige info zijn.
          En @ thug axel: denk je echt dat er veel mensen het liever op de moeilijkste manier doen? Mss een paar hardcore boys maar die liedjes duren niet lang hoor
          Verder kan ik je niet veel meer info geven dat je waarschijnlijk al hebt, gewoon hoog in water, veel vitaminen zien binnen te krijgen en dus ja een aangepast dieet ( dacht dat je ook hoog in koolhydraten moest zitten ofzo..)
          In ieder geval succes nog met het vermageren

Comment

Originally posted by testosterone View Post
            Aan te raden is nooit. Idem met anabolen, ik vindt niet dan een gevorderde meer "recht" heeft dan een beginneling maar bon. Gewoon natuurlijk vermagere is doffice beter.
            Je moet er gewoon alles over weten voor da ge er aan begint (moest je het toch doen) en een paar ervaringen van mensen zou inderdaad ook heel nuttige info zijn.
            En @ thug axel: denk je echt dat er veel mensen het liever op de moeilijkste manier doen? Mss een paar hardcore boys maar die liedjes duren niet lang hoor
            Verder kan ik je niet veel meer info geven dat je waarschijnlijk al hebt, gewoon hoog in water, veel vitaminen zien binnen te krijgen en dus ja een aangepast dieet ( dacht dat je ook hoog in koolhydraten moest zitten ofzo..)
            In ieder geval succes nog met het vermageren
            Thug Axel,
            Ik begrijp het wel dat je het niet altijd op de zwaarste manier wilt doen. Zelf heb ik er ook wel eens moeite mee. Maar om onmiddelijk te grijpen naar anabolen is helemaal het tegenovergestelde. En ik denk dat de gains die je maakt tijdens je kuur wel weer weg gaan mits je voeding en training niet op orde zijn.

Comment

Originally posted by Kazou View Post
              Wat ik weet is dat het mild is voor de lever en dergelijke maar het werkt op de schildklieren (wat volgens vrienden die kuren vrij gevaarlijk kan zijn).
              Alvast bedankt

Foei, die gast heeft er duidelijk geen verstand van. DNP is géén T3, en werkt dan ook niet of nauwelijks in op de schildklier.

Owja, en ik raad je DNP af, of in ieder geval aan om jezelf (dus niet ernaar vragen bij een vriend) in te verdiepen. Waarom? Omdat ik first hand heb mogen ervaren dat het geen mild spul is.

Owja, en axel, DNP staat niet helemaal gelijk aan kuren, just so you know.
              Last edited by scoobydoo; 09-04-2012, 08:10.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Zo hoort het wel. Het afzien tijdens een set, je eigen pijngrens verleggen, en doorgaan wanneer je lichaam zegt dat je moet stoppen, dat is toch heerlijk?
                En je voeding. Ach, dat is gewoon de knop omzetten. Als je dat bij voorbaat al niet kan volhouden ben je gewoon een slappe zak in mijn ogen.

Met jouw instelling ben je als een tafeltenniser die een tennisracket gebruikt om het pingpongballetje te raken. Heeft niets meer met de sport temaken, niets met plezier, enkel en alleen blind staren op de score.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Zo hoort het wel. Het afzien tijdens een set, je eigen pijngrens verleggen, en doorgaan wanneer je lichaam zegt dat je moet stoppen, dat is toch heerlijk?
                  En je voeding. Ach, dat is gewoon de knop omzetten. Als je dat bij voorbaat al niet kan volhouden ben je gewoon een slappe zak in mijn ogen.

Met jouw instelling ben je als een tafeltenniser die een tennisracket gebruikt om het pingpongballetje te raken. Heeft niets meer met de sport temaken, niets met plezier, enkel en alleen blind staren op de score.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                    Owja, en axel, DNP staat niet helemaal gelijk aan kuren, just so you know.
                    Ow, damn, mijn exuces.
                    Ik moet me er beter over inlezen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Dat is MIJN instelling helemaal niet. Ik zeg gewoon dat iedereen liever de gemakkelijkste weg pakt, wat logisch is. Ik denk niet dat hij het zo super leuk vindt om al zijn lekker eten te laten staan voor al die gezonde shit en uren op de loopband gaat staan, iedereen zou liever een wonderpilletje gebruiken.
                      Iedereen heeft altijd commentaar en amper informatie te verstrekken.
                      Jammer.

Comment

Ehhh.... Niet iedereen, ik sta liever op de loopband, wat is anders de voldoening die je eruit haalt?

Comment

Dat is MIJN instelling helemaal niet. Ik zeg gewoon dat iedereen liever de gemakkelijkste weg pakt, wat logisch is. Ik denk niet dat hij het zo super leuk vindt om al zijn lekker eten te laten staan voor al die gezonde shit en uren op de loopband gaat staan, iedereen zou liever een wonderpilletje gebruiken.
                          Jammer.
                          ... Kerel ik snap dat je het volgende niet zult begrijpen. wat jij lekker eten vindt vinden andere mensen misschien vies, wat jij moeilijk vindt om te tillen vind de ander heerlijk. niet iedereen wil een wonderpilletje
                          wonderpilletjes zijn oppervlakkig
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Jammer.
                            Het ontbreekt je toch wel aan inlevingsvermogen, als jij je niet kan voorstellen dat mensen dat mensen daar van houden.
                            Punten van Emlilio en Kabaffel lijken me ook nogal duidelijk

En je eerste twee zinnen zijn een beetje dubbel he. Dus de hele wereld kiest voor de makkelijkste weg, behalve jou???

Comment

hahah man wat een moeilijke mensen xd sory mijn fout, de voldoening is idd beter op de moeilijkste manier. Maar ik denk dat hij dit wel al overworgen heeft omdat hij over dnp begint. Dus voor hem gaat het niet om voldoening maar om resultaat zoals "sommigen".

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X