Pre Workout vs Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre Workout vs Creatine

Hallo Allemaal,

Sinds 1 week gebruik ik creatine maar nu zie ik een nieuw pre workout product van BSN (Hyper) dus mijn vraag is of ik dat mag en kan combineren met creatine.
    Voordat ik aan Creatine begonnen ben heb ik altijd alleen maar gesport met Pre workouts supplementen.

Thnxs alvast,

TeddyBear

Zoals je heb verteld, dat je eerder Pre workout supplementen weet je dat Pre workout supplementen wat heftiger zijn.

Ik heb in mijn verleden ook creatine gebruikt, nu gebruik ik een pre-workout supplement genaamd Crack V3. Dit is een zeer heftig pre-workout supplement waarbij ik geen creatine durft te gebruiken ik vind het dubbelop. Maar als je eventjes goed doorzoekt op de forum dan vind je een eerdere discussie over deze discussie
    220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL

" If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "

Comment

Ja dat mag , lekker knallen.

Comment

Thnxs voor jullie reactie! Wil namelijk die focus blijven houden vandaar die pre workout...

Dat word dus ijzerknallen! Sport ze voor deze week!

groetjes TeddyBear

Comment

Dat word dus ijzerknallen!

Comment

Kijk gewoon hoeveel creatine er in je pre zit.. Meestal is dit minimaal... Blijf dus gewoon je creatine er bij gebruiken als je dat wilt. Verder zijn er ook geen nadelen aan een enkele gram creatine per dag te veel binnen krijgen.
            Constantia et labore

Comment

Geen enkel probleem. Dat is een vaak voorkomend combinatie die door sporters wordt gebruikt.

Bodycreate.nl

Comment

thnxs

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X