Synthetische pregnyl

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Synthetische pregnyl

Uit zéér betrouwbare bron vernomen: HCG ofwel pregnyl komt over niet al te lange tijd in synthetische vorm op de markt. Momenteel worden er proeven gedaan met vrouwen. Pregnyl wordt gewonnen uit de urine van zangere vrouwen. De stichting 'moeders voor moeders' zamelt dat al decenia in. Bodybuilders voelen zich dan ook heel schuldig, als ze dit goedje moeten gebruiken... Ben benieuwd of dit bereikbaar wordt op de zwarte markt en of het zijn werk doet, zoals mannelijke gebruikers dat gewend zijn.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Hehe......Geinig,maar dat bb zich schuldig moeten gaan voelen lijkt me niet..

Greetz

Comment

Zouden ze volgens mij juist wel moeten hoor, dat ze het evengoed niet doen is een heel ander verhaal.
      Het is natuurlijk hartstikke misbruik maken van, denk je dat er veel zwangere vrouwen hun urine af zullen staan om een bb'er te helpen waarvan z'n ballen gekrompen zijn door de zooi die hij vrijwillig in z'n lichaam heeft gestopt?! Die urine wordt afgestaan om vrouwen te helpen die zwanger willen worden maar waarbij het niet lukt...

Overigens wordt hcg natuurlijk niet alleen in bb kringen 'misbruikt', ook afslankklinieken doen graag mee.
      Zou dus mooi zijn als er een goed werkende synthetische variant zou komen.

Comment

helemaal mee eens
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Nov. 23 2004,12:01)]

helemaal mee eens
          Ik sluit me bij been en shanasse aan natuurlijk... Ms s heb natuurlijk altijd gelijk dus valt niets te vertellen hier

Comment

Gebruik het ook en mijn ballen varen er wel bij, waarvoor dank..
            Voel me er niet schuldig over wat misschien wel zou moeten inderdaad.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X