iedereen bedankt voor alle reacties het valt inderdaad niet mee eerst je schouder en dan je rug maar ben bij de dok. geweest en moet foto's maken inj het ziek. en een verwijsbrief voor manuele terapie. Het gaat al weer wat beter kan weer gewoon zitten en slapen. het was iedergeval geen hernia. Er blijkt wat ruimte tussen de lage werfel schijven er zal wel iets goed klem gezeten hebben. Maar omdat ik niet meer mag sporten verzwakken mijn buikspieren natuurlijk. Waarschijnlijk komt het hierdoor, deze vangen normaalgesproken veel van de dagelijkse belasting op maar nu die werzwakt zijn komt er vanzelf meer belasting op mijn rug en omdat dat al een zwak punt is is het er in geschoten.
conclusie gewoon zo snelmogelijk weer die buik gaan trainen.
Dat ga ik zeker doen zodra de pijn wat minder is. want mijn schouder gaat weer wat beter. ik denk dat die spuit toch zijn werk gaat doen, soms voel ik nog wel dat rare gevoel in mijn schouder maar niet meer echt pijnlijk. Nog wel rust houden,maar ga zeker weer beginnen met die buik te trainen en dan aan de benen en dan de rest weer oppakken.
greetzz fiedel
conclusie gewoon zo snelmogelijk weer die buik gaan trainen.
Dat ga ik zeker doen zodra de pijn wat minder is. want mijn schouder gaat weer wat beter. ik denk dat die spuit toch zijn werk gaat doen, soms voel ik nog wel dat rare gevoel in mijn schouder maar niet meer echt pijnlijk. Nog wel rust houden,maar ga zeker weer beginnen met die buik te trainen en dan aan de benen en dan de rest weer oppakken.
greetzz fiedel
Comment