wiet en bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wiet en bodybuilding

misschien een rare vraag.. maar heeft wiet roken een effect op bodybuilding..
    heb namelijk wel is gehoord dat je dan niet meer groeit..

ik geloof dr niet heel veel van.. ik rook het zelf ook en kan niet zegge dat ik niet ben gegroeit...

weet iemand hier wat meer over?

Het remt testosteron-aanmaak.
    Maar ectos kunnen profiteren vd vreetbuien...
    Het staat niet bekent als goed voor de gezondheid dus ik raad het je af.
    Laissez Faire

Comment

Blow al sinds mijn 15 dagelijks, ben er nu 22, heb wel het gevoel dat het tijdens m'n puberteit groei heeft tegengehouden. Heb relatief smalle schouders. Ben toevallig sinds 3 dagen ermee gestopt en hopelijk kom ik wat bij

Comment

Misschien dat het persoonlijk is maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik er slechter van gegaind heb. Heb zelf meer als 10 jaar dagelijks gelowd. Blow nu een aantal jaar niet meer. Om heel eerlijk te zijn ben ik me niet anders gaan voelen sinds ik gestop ben. Voel me nu goed en toen ook. Maar zoals ik al zei dat kan misschien van persoon tot persoon verschillen.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Misschien dat het persoonlijk is maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ik er slechter van gegaind heb. Heb zelf meer als 10 jaar dagelijks gelowd. Blow nu een aantal jaar niet meer. Om heel eerlijk te zijn ben ik me niet anders gaan voelen sinds ik gestop ben. Voel me nu goed en toen ook. Maar zoals ik al zei dat kan misschien van persoon tot persoon verschillen.
          Meeste zeggen dat het verslavend en sommigen ook weer niet? of ligt dat aan de hoeveelheid? ben best wel benieuwd.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Denk dat dit helemaal aan je zelf ligt.
            Sommige mensen zijn verslavings gevoelig sommige niet.

Comment

Denk dat dit helemaal aan je zelf ligt.
              Sommige mensen zijn verslavings gevoelig sommige niet.
              Klinkt eng alsss ik eraan denk..

Comment

Jij Turk, jij geen hashjis roken?

Comment

turken weinig hashjis roken hoor, mocro's daarentegen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                    turken weinig hashjis roken hoor, mocro's daarentegen.
                    Beat b is weer aan trollen ik troll gewoon effe mee.
                    Ken btw wel behoorlijk wat turken die smoken maar dat terzijde.

Comment

Turken roken meer tabak. is wel lekker af en toe.

Comment

Originally posted by huib hek View Post
                        misschien een rare vraag.. maar heeft wiet roken een effect op bodybuilding..
                        heb namelijk wel is gehoord dat je dan niet meer groeit..

ik geloof dr niet heel veel van.. ik rook het zelf ook en kan niet zegge dat ik niet ben gegroeit...

weet iemand hier wat meer over?
                        Een joint roken laat 5 keer zoveel teer achter in je longen en de rook bevat meer kankerverwekkende stoffen vergeleken met een normale sigaret.

Het schijnt ook dat het roken van 3 joints per dag evenveel schade veroorzaakt als het roken van 20 sigaretten.

Ik weet niet hoeveel jij rookt en hoe serieus jij traint, maar als je hard wilt trainen lijkt het mij wel handig als je longen optimaal functioneren.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

heb ook heel lang wiet gerookt , kan geen kwaad. alcohol is veeeel erger.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            Turken roken meer tabak. is wel lekker af en toe.
                            Oké misschien de Groningse Turken, hier in Arnhem blowen de meeste.

Comment

snap het nut van wiet roken niet...krijg er alleen rode ogen van en wordt moe waarna ik alleen maar wil slapen. Anderen vinden het weer te gek...en steken er op een doordeweekse avond eentje op..zoals die junk van een huisgenoot van me.

maar enige reden dat ik kan verzinnen dat het slecht is voor bb is zoals inferno al aangaf...longcapaciteit heb je gewoon hard nodig....denk aan zware squats...zo veel mogelijk lucht proberen te ademen om stabieler de squat uit te voeren en zo nog bij meer oefeningen.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X