wiet en bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    snap het nut van wiet roken niet...krijg er alleen rode ogen van en wordt moe waarna ik alleen maar wil slapen. Anderen vinden het weer te gek...en steken er op een doordeweekse avond eentje op..zoals die junk van een huisgenoot van me.

maar enige reden dat ik kan verzinnen dat het slecht is voor bb is zoals inferno al aangaf...longcapaciteit heb je gewoon hard nodig....denk aan zware squats...zo veel mogelijk lucht proberen te ademen om stabieler de squat uit te voeren en zo nog bij meer oefeningen.
    Goed gezegd.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ganja knallen mati

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Ganja knallen mati
        Hahahahayoint:
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

lekker spacen op amnesia. Jammer dat ik er paniekaanvallen van kreeg..

Comment

Kunt ook gewoon 'n flinke plak spacecake nemen hebben je longen er ook geen last van Alleen oppassen met suiker in je cake!
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
              Kunt ook gewoon 'n flinke plak spacecake nemen hebben je longen er ook geen last van Alleen oppassen met suiker in je cake!
              je geen zorgen maken voor de gevolgen van wiet en wel naar die van suiker...
              dat is pas scheef
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X