geen goede resultaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen goede resultaten

Heeeey allemaal.

tijd geleden alweer dat ik wat heb gepost maar heb weer een aantal vragen, ik ben nu ruim een jaar bezig met krachttraining. ik ben veel afgevallen en daarom probeer ik nu alles wat strakker te laten worden. ik train 3x in de week en sinds vorige week ook 3x half uurtje hardlopen erbij. mijn tieten zijn heel raar. ene moment ziet het er gespierd uit en het andere moment lijkt het of het gaat hangen en lijken het niet vrouwen tieten. heel vaag. komt dat door voeding ofzo? ik kan het ook altijd vastpakken en als ik zit lijken het helemaal tieten. ook me buikje is wel minder geworden. vooral nadat ik met hardlopen ben begonnen maar na een jaar had die wel weg moeten zijn toch? ben 193 en weeg 84 dus niet te dik. voeding klopt heb het na laten kijken. wat doe ik fout. ik wil gewoon een strak shirt aankunnen en de ene keer kan het wel en na een tijd lopen en zitten vormt het toch weer naar vrouwentieten

He daar.
    Dat is vervelend, zeker als je er al hard aan gewerkt hebt, blijft echter een vage beschrijving welke je beter kunt ondersteunen met een aantal foto's het is zo wel moeilijk te beoordelen.

Niet een complete fotoshoot maar gewoon een aantal foto's van de romp.

Comment

kzie nergens heoveel je afgevalle zou zijn. het kan ook overtollige huid zijn die gaat hangen.

Comment

Originally posted by sportguy View Post
        Heeeey allemaal.

tijd geleden alweer dat ik wat heb gepost maar heb weer een aantal vragen, ik ben nu ruim een jaar bezig met krachttraining. ik ben veel afgevallen en daarom probeer ik nu alles wat strakker te laten worden. ik train 3x in de week en sinds vorige week ook 3x half uurtje hardlopen erbij. mijn tieten zijn heel raar. ene moment ziet het er gespierd uit en het andere moment lijkt het of het gaat hangen en lijken het niet vrouwen tieten. heel vaag. komt dat door voeding ofzo? ik kan het ook altijd vastpakken en als ik zit lijken het helemaal tieten. ook me buikje is wel minder geworden. vooral nadat ik met hardlopen ben begonnen maar na een jaar had die wel weg moeten zijn toch? ben 193 en weeg 84 dus niet te dik. voeding klopt heb het na laten kijken. wat doe ik fout. ik wil gewoon een strak shirt aankunnen en de ene keer kan het wel en na een tijd lopen en zitten vormt het toch weer naar vrouwentieten
        Denk toch echt dat daar je probleem zit maat
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Post ook hier je voedingsschema nog eens, dan kunnen we dat iig nog ff nakijken en eventueel uitsluiten (al ben ik er bang voor dat het echt je voeding is).

Comment

mijn voeding moet wel kloppen. mijn exel doet het niet dus maar even zo.

ochtend.
            100g brinta met 500ml halfvolle melk + handje lijnzaad

tussendoor.
            2 volkoren broodjes met pindakaas

middag.
            2 volkoren snee met kipfilet + 1 volkoren snee met kaas

tussendoor
            handje walnoten + wat fruit

avond eten.
            eiwit shake + gewone maaltijd. pasta, nasi dat soort dingen

voor slapen
            bak magere kwark 500g.

lijkt me een goed voeding schema toch.
            ik ben een paar jaar terug 8 kilo afgevallen heb niet echt hangende huid hoor

Comment

Dat had ik al verwacht, veels te weinig !
              Zet dat maar eens in een exel sheetje met de k e v waarden.
              Je zult zien dat je amper de 2000kcals haalt !

Comment

Zet het inderdaad maar eens in een excel-bestand. Zodat je de verhoudingen goed kan zien , het is denk ik 2500 kcal ongeveer. Ontbijt en avondeten bevatten veel kcal bij hem.

Comment

Post ook hier je voedingsschema nog eens, dan kunnen we dat iig nog ff nakijken en eventueel uitsluiten

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Denk toch echt dat daar je probleem zit maat
                    Wilde ik ook net zeggen.
                    Misschien wil je je schema eens posten?

Oh sorry, ben nog niet helemaal wakker, dat staat er al.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                      Dat had ik al verwacht, veels te weinig !
                      Zet dat maar eens in een exel sheetje met de k e v waarden.
                      Je zult zien dat je amper de 2000kcals haalt !
                      Klopt, veels te weinig..

Tijdens het trainen verbrand je ook veel calorien, probeer daarom meer te eten en je schema aan te passen. En voor het trainen meer koolhydraten, geeft veel energie en kracht

Comment

is dit serieus te weinig! toen ik meer had kwam ik echt aan. toen at ik ook nog eens brinta in de middag hoe moet ik nog meer eten dan. ik heb toch alle maaltijden al

Comment

me buik word echt heeel langzaam strakker dan eet ik toch niet te weinig? anders was die wel weg

Comment

meer proteine en vetten, koolhydraten laten voor wat het is.

Comment

Originally posted by sportguy View Post
                              is dit serieus te weinig! toen ik meer had kwam ik echt aan. toen at ik ook nog eens brinta in de middag hoe moet ik nog meer eten dan. ik heb toch alle maaltijden al
                              Het gaat er niet alleen om dat je "alle maaltijden al hebt" maar ook wat de samenstelling van ieder van die maaltijden is. Ik heb het idee dat je daar nog wel het een en ander kunt verbeteren.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X