Originally posted by lucky_luc
View Post
Niet na gekuurd?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by prekii View PostKwa kracht ben ik zeer gestegen. Van incline bench 60kg naar 110kg 4x.
Doe steeds 3-4 sets met begin 40kg - 60 kg - 80kg - 100kg Soms begin ik van 60kg?
biceps van 14kg naar 24kg. enz..
Ben van 74kg naar 86kg gegaan.
Comment
-
Originally posted by wollie88 View PostAan je gewicht te zien was je nog niet helemaal klaar om te kuren. Er zat naturel nog veel meer in !
Blijven kleineren is niet handigChoose wisely, you only life once!
Comment
-
Originally posted by wollie88 View PostAan je gewicht te zien was je nog niet helemaal klaar om te kuren. Er zat naturel nog veel meer in !
Wat zijn je squat en deadlift stats, mocht je deze niche-oefeningen toevallig ook hebben gedaan?
Maargoed, 't zijn niet mijn ballen en lever.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by prekii View PostDat klopt, maar ik wou het snel, wat dom is... ik heb les wel geleerd en zal nu alles op zen tijd doen maar reageer niet op wat er is gebeurd maar geef tips die ik kan doen zodat ik toch iets heb aan dit forum..
Blijven kleineren is niet handig
Maar nu zie je dat in.
Denk dat nakuren nu nog weinig nut heeft eigenlijk. Gewoon goed rust pakken en goed eten en hopen dat je weer hersteld.
Weet niet hoe relaxed jou huisarts is, maar mischien kun je daar eens mee gaan praten.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostNiet alleen dat, ook als ik kijk naar wat hij als stats op noemt, (Biceps curlz, who carez?) ruik ik een gebrek aan ervaring mbt tot training in zijn algemeen.
Wat zijn je squat en deadlift stats, mocht je deze niche-oefeningen toevallig ook hebben gedaan?
Maargoed, 't zijn niet mijn ballen en lever.
serieus nu, denk de volgende keer even na. Dan bedoel ik dus: niet kuren.
Ik snap mensen die denken "ik wil snel gespierd worde, even kure!!!" niet.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by prekii View PostKwa kracht ben ik zeer gestegen. Van incline bench 60kg naar 110kg 4x.
Doe steeds 3-4 sets met begin 40kg - 60 kg - 80kg - 100kg Soms begin ik van 60kg?
biceps van 14kg naar 24kg. enz..
Ben van 74kg naar 86kg gegaan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEn je krachtstats op andere oefeningen zoals bijvoorbeeld squats en normaal bankdrukken?
Maandag Borst, curvs
Dinsdag Rug
Woensdag hams, abs
Donderdag Schouders, traps,
Vrijdag Armen biceps en eventueel spieren die minst getraint zijn
squats een goei 80-100kg 3 sets
bankdrukken max 100-120kgChoose wisely, you only life once!
Comment
-
Vragen die jij nog helemaal niet mag stellen, en het is maar goed dat ze je op je fouten wijzen anders zou je nog vaker zulke idiote dingen bij het eind hebben in de toekomst..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by prekii View PostDie zitten allemaal goed, 5 dagen schema training
Maandag Borst, curvs
Dinsdag Rug
Woensdag hams, abs
bankdrukken max 100-120kg
En je kunt meer gewicht bankdrukken dan je kunt squatten. Apart. Kun je nou 100kg of 120kg banken? Daar zit nogal wat verschil tussen.
Hoe oud ben jij?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by prekii View PostDie zitten allemaal goed, 5 dagen schema training
Maandag Borst, curvs
Dinsdag Rug
Woensdag hams, abs
bankdrukken max 100-120kg
ik bankdruk ook 80-150 alleen steeds als ik wil filmen haal ik de 80kg
ik squat ook altijd minder dan ik bankdruk.
haha faill!
verder lijk je wel gek om elke dag maar 10ml test in je kont te spuiten of dacht je dat je dit in je vla moest doen?
5-6 weken gekuurd en 12kg erbij? lijkt me ook sterk.
en als je enig fatsoen had om te lezen wist je dat je moest nakuren na dat je gekuurd had maar niet direct erna.
zou snel even nolvadex fixen en 20mg per dag nemen en eigenlijk mag je helemaal hier niks over vragen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHmmm ... je weegt nu dus 86kg maar je kunt slechts 100kg squatten.
En je kunt meer gewicht bankdrukken dan je kunt squatten. Apart. Kun je nou 100kg of 120kg banken? Daar zit nogal wat verschil tussen.
Hoe oud ben jij?
Ik ben 21jaar, 110kg 4x lukt nog net. 120 met behulp.
Maar al deze onozole comentaren vindt ik lachwekkend, ben al van dit forum af en zal dit ook afraden bij nieuw komers.Choose wisely, you only life once!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment