Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    omdat ik het niet altijd eens ben met de "geschreven regels" en graag verder denk dan wat er in de boeken staat en dit maar zomaar voor lief aanneem omdat het er nou eenmaal staat..

ik hoef geen gelijk te hebben/krijgen.. maar ik hoef ook niet klakkeloos alles maar te accepteren wat anderen zeggen of "bewezen "hebben..
    Je noemt hier enkele goede eigenschappen waar niets mis mee is, zoals een duidelijke eigen mening en een kritische geest. Je hoeft zeker niet klakkeloos iets te accepteren van een ander. De wereld wordt er alleen maar beter van als we elkaar vragen naar het 'waarom'. Anders zouden we nog steeds denken dat de aarde plat was.

Ik zie hier echter gebeuren dat jij alleen argumenten aanneemt die jouw hypothese ondersteunen en op andere argumenten niet ingaat. Dat is dan weer 100% jammer...

Comment

• Last edited by Swekie; 04-04-2012, 18:08.

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
        Je noemt hier enkele goede eigenschappen waar niets mis mee is, zoals een duidelijke eigen mening en een kritische geest. Je hoeft zeker niet klakkeloos iets te accepteren van een ander. De wereld wordt er alleen maar beter van als we elkaar vragen naar het 'waarom'. Anders zouden we nog steeds denken dat de aarde plat was.

Ik zie hier echter gebeuren dat jij alleen argumenten aanneemt die jouw hypothese ondersteunen en op andere argumenten niet ingaat. Dat is dan weer 100% jammer...
        Ik snap best dat anderen geloven in statistieken en grafieken en tabellen..

alleen ben ik het niet altijd het ermee eens.

Als uit statistieken blijkt dat je 60% kans heb op sterven door kanker en maar 10% door een ongeluk is het toch wel erg lullig als jij precies omkomt door een auto ongeluk..terwijl jij je hele leven al rookt en zuipt en slecht eet..

ik bedoel daarmee dat je niet altijd van statistieken uit kan gaan..

Comment

Ik snap best dat anderen geloven in statistieken en grafieken en tabellen..

alleen ben ik het niet altijd het ermee eens.

Als uit statistieken blijkt dat je 60% kans heb op sterven door kanker en maar 10% door een ongeluk is het toch wel erg lullig als jij precies omkomt door een auto ongeluk..terwijl jij je hele leven al rookt en zuipt en slecht eet..

ik bedoel daarmee dat je niet altijd van statistieken uit kan gaan..
          Bij mijn beste weten is er onderscheid tussen geloof en wetenschap. Alleen weet ik niet zeker of het nou verstandig is om hier verder op in te gaan. Dan krijgen wij eenzelfde discussie die ik zou kunnen voeren met Jehova's over Darwinisme en die duren mij te lang dus hou ik de deur dicht.

Comment

• Originally posted by wollie88 View Post
            Dude, heb je je hiervoor serieus geregistreerd ?
            50% kans dat ik dit heb gedaan

Comment

• Originally posted by BurnedIce_is_dik View Post
              Are u a wizzard ?
              Last edited by Swekie; 04-04-2012, 18:25.

Comment

• Originally posted by BurnedIce_is_dik View Post
                50 % kans dat je ook nog eens een kloon bent

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                  Bij mijn beste weten is er onderscheid tussen geloof en wetenschap. Alleen weet ik niet zeker of het nou verstandig is om hier verder op in te gaan. Dan krijgen wij eenzelfde discussie die ik zou kunnen voeren met Jehova's over Darwinisme en die duren mij te lang dus hou ik de deur dicht.
                  hahaha..ik zit ook niet te wachten op een discussie over geloven.

ik bedoel dat mensen klakkeloos aannemen wat er in onderzoeken staat..

en soms heb je tegenstrijdige onderzoeken ..dus welke moet je dan geloven??

Comment

• Omg, 18 pagina's?
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                      Omg, 18 pagina's?
                      ja echt he...haha.. trending topic

net nog 24 bezoekers...

je kan zeggen wat je wilt..maar 100% garantie dat mijn topics goed bekeken worden

Comment

• 6 kogels: ja, nee, nee, nee, nee, nee. = 1/6 kans.

Shit, lees nu de rest pas. Als je je beginpost serieus aan het verdedigen bent snap je er echt de ballen van. Beter er niet meer over nadenken en aan anderen vragen wat de kans is. De kans heeft betrekking op bijv. hoeveel van de gebeurtenissen iets voorkomt. Zelfde verhaal met de kogels, je deelt het niet door 2, maar er zijn er nog vier 'nee'.
                        Last edited by adon1s; 04-04-2012, 18:34.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                          6 kogels: ja, nee, nee, nee, nee, nee. = 1/6 kans.
                          We maken hem moeilijker....6 kogels en 3 rondes

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                            6 kogels: ja, nee, nee, nee, nee, nee. = 1/6 kans.
                            6 kogels is 100% kans..

6 keer proberen met 5 lege kamers en 1 volle kamer is 50% kans..

En je heb zelfs nog de kans dat je wel 10x kan draaien aan het magazijn en dat geen enkele keer de kamer waar de kogel in zit degene is waar de slagpin terecht komt..

Comment

ja echt he...haha.. trending topic

net nog 24 bezoekers...

je kan zeggen wat je wilt..maar 100% garantie dat mijn topics goed bekeken worden
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                We maken hem moeilijker....6 kogels en 3 rondes
                                dan heb je 100% kans dat je doodgaat..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X