the rise and fall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Zoveel blowen lijkt me niet meer voor de leuk als ik eerlijk ben. En ik kan het weten, want deed het op een moment ook iedere dag. Echter, enkel 's avonds en hooguit 1 per avond. Misschien onbewust nodig voor ontsnappen aan de werkelijkheid?

Verder zeg je erg kapot te zijn van je huidige training, maar dat vertaalt zich niet perse door naar beste groei. Natuurlijk, je bent vrij indrukwekkend geworden met je huidige schema, maar wellicht dat langere tijd een ander schema zou helpen voor de groei.
    Ik ken veel mensen met dit verhaal over hoe blowen een fase was.
    Ben een lange periode gestopt om te ontgiften en bewust te kiezen ipv de verslaving laten bepalen. De keuze was duidelijk. Maak totaalonthouding niet tot een religie die je andere moet opdringen. Volgens mij is m'n besluit zo gek nog niet.

Squat Benchpress Deadlift Pullups Military Press eruit gooien?
    Dat is de basis van mn trainingen.
    De Iso's varieer ik.

Upper lower split ga ik stuk op de squat, 2 keer trek ik echt geen zware gewichten meer. Misschien push pull variatie, maar ook daar moeten toch de grote 3(5) inzitten?
    Ssssmoking

Comment

max ot marv

Comment

Schema van Falstyr mayb?
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Marv View Post
          Ik ken veel mensen met dit verhaal over hoe blowen een fase was.
          Ben een lange periode gestopt om te ontgiften en bewust te kiezen ipv de verslaving laten bepalen. De keuze was duidelijk. Maak totaalonthouding niet tot een religie die je andere moet opdringen. Volgens mij is m'n besluit zo gek nog niet.

Squat Benchpress Deadlift Pullups Military Press eruit gooien?
          Dat is de basis van mn trainingen.
          De Iso's varieer ik.

Upper lower split ga ik stuk op de squat, 2 keer trek ik echt geen zware gewichten meer. Misschien push pull variatie, maar ook daar moeten toch de grote 3(5) inzitten?
          Ik ben het met je eens hoor, soms wordt de geheelonthouding hier teveel verheerlijkt, terwijl de meesten hier gewoon hobbymatig bezig zijn. Het roken van een jointje / drinken van alcohol moet kunnen, zij het met mate. Maar dat met mate geldt ook in het niet-bb leven. Ik zelf voelde me in ieder geval nooit prettig bij het overmatig gebruikt van wiet.

Ik zou zeker niet die oefeningen eruit gooien, maar dacht meer aan een simpeler schema waarbij je 2x/week squat, chinned, deadlift. Ik denk dat het best goed is voor de groeiprikkel om die twee keer per week te pakken. Als ik op maandag UB heb gedaan, dan ben ik op donderdag weer vers. Normaal gesproken moet 3 dagen voldoende zijn voor herstel. Op dinsdag en vrijdag pak ik LB. Aan de andere kant, je geeft aan ook gortdroog te worden, wat dan weer lijkt te duiden op te weinig voeding. Als je onder behoefte eet word je uiteraard droger en kom je niet aan in VVM. Dus wie weet is dat geouwehoer van mij over je schema onzinnig en ligt het enkel aan je voeding.

Vind het een lastige kwestie, maar een tripje naar de HA kan zeker geen kwaad. Je kan een schildklierprobleem hebben ontwikkeld nadat je zo groot bent geworden. Het is een longshot, maar wel het onderzoeken waard.

Succes!
          Train hard or go hormone

Comment

ff een update:

Tijdens pasen in 3/4 dagen 4KG aangekomen.
            Nachten van 10 uur slaap en de hele dag wel die Kcal schuiven.
            De meeste stress had ik toen ik mario door level 7 heen loodste.

Het zat hem dus in de rust.
            Dagen die om 8 uur beginnen met blik-op-de-weg achtige tafelrelen.
            En om 23 zijn afgelopen na een 1,5 uur training zijn gewoon te zwaar.
            Dan heb ik die 5Mcal wel nodig, maar nu word ik er gewoon een beetje vadsig van!

HEt is ook NOOIT goed
            Ssssmoking

Comment

Hehe, mooi dat het goed gekomen is. Je staat toch lekker droog gezien je foto, dus dat valt wel mee .
              "Straight outta gym"

Comment

Goed om te horen man! Voeding gelijk gebleven in dat weekend? Wellicht is die 4/5 kg ook deels vocht? Anders zou het wel heel veel zijn

Maar pak die rust dus!
                Train hard or go hormone

Comment

Haha dan heb je lekker lopen stouwen tijden Pasen!
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Wow, dit topic is relevant aan mijn intresses. Ik heb sinds september zo goed als alleen nog maar s'avonds op vrijdag, zaterdag en soms zondag gesmokt. Om je eerlijk te bekennen merk ik dat het helpt tijdens de training zelf. Ik was in staat om me meer te pushen dan voorheen. Voorheen was ik dus stoned was voordat ik naar de training ging, het was niet zozeer dat ik toen bewust minder intens trainde, maar wel dat ik minder de behoefte had om kapot te gaan. Maar ik maak uit jouw verhaal op dat je niet smoked voor de training?

Buiten bovengenoemde merkte ik een stijging in krachtstats, maar dat is ook omdat ik daar sinds deze periode meer op focus. Wat gains in kilo's spier betreft heb ik weinig verschil gemerkt.

Wat betreft gains krijgen met smoken: ik heb een maatje die in de week blowt en hij heeft een intense borst. Ik heb (niet optimaal) ondertussen ook al redelijk wat gains gemaakt. Ik denk dat je test toch redelijk hoog blijft als je blowt en goed traint en eet. Ben blij om te zien dat jou het ook goed afgaat.

Overigens heeft die maat van me ook chronisch slaaptekort door de week, dus ik weet niet of je het persee daar in moet zoeken. Sommige mensen hebben nu eenmaal minder slaap nodig, en als je na 7 uur uit jezelf wakker wordt dan lijkt me dit voor jou prima.

Mijn eigen mening is dat het wel eens aan stress kan liggen. Hoge cortisol kan vreemde dingen met je doen. Train je wel is net nadat je wakker bent geworden? Dan merk ik al meteen een groot verschil. Nu ben ik geen professor, maar als ik uit mijn eigen ervaringen iets probeer af te leiden, dan zou dit wel eens een grote rol kunnen spelen. Je zegt dat het in de rust zit, maar bedoel je dan het slapen of de rust dat je niet meer over de weg hoeft te vliegen om op tijd te zijn?

Comment

wow man... aardig verhaaltje

ben het zeer zeker met je eens.. blowen voor het trainen is not done! na het trainen of in t weekend ondervind ik geen problemen mee

harddrugs is weer een ander verhaal maar daar gaat het hier ff niet om .

wat betreft rust : een goede nachtrust is super belangrijk maar ook de rust in het hoofd, om het zo maar ff te noemen, is belangrijk!

trainen wil nog wel eens helpen om je hoofd lekker leeg te maken maar dit wil niet zeggen dat ht elke dag gebeurd... dus heb je alsnog stress

dus toch maar weer zo n grote jongen roken

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        De kip.
                        Het ei.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                          Het ei.
                          De kip

Deze legde waarschijnlijk al langer eieren tot er een bevrucht raakte en er een kip uit kwam. Er lag niet zomaar ineens ergens een ei.

3 Dagen clean! rook nu wel als een ketter, maar als ik een maandje clean ben gaan ook de siggies eruit. Ik vind er geen hol aan, maarja ik wil geen kanker jwz.

Ga straks voor het eerste pompen zonder THC in mn bloed.

Ben benieuwd!
                          Ssssmoking

Comment

De kip

Deze legde waarschijnlijk al langer eieren tot er een bevrucht raakte en er een kip uit kwam. Er lag niet zomaar ineens ergens een ei.

3 Dagen clean! rook nu wel als een ketter, maar als ik een maandje clean ben gaan ook de siggies eruit. Ik vind er geen hol aan, maarja ik wil geen kanker jwz.

Ben benieuwd!
                            En,
                            hoe beviel het zonder THC ?

Comment

Originally posted by goeiemiddag View Post
                              En,
                              hoe beviel het zonder THC ?
                              Kut training.

Af en toe zwart voor mn ogen wegens zuurstof tekort. (THC verweid de aderen)
                              2x bijna kotsen en mn ouwe temperprobleem komt naar boven wat resulteert in een hoop KK en met de blote vuist tegen de muur slaan.
                              Mn hand is zo dik dat ik dit sws vandaag niet weer kan doen

Maar fok dat, al werd ik 60KG en moest ik from scratch beginnen. Ik wil weer onafhankelijk worden.

BBB Brain- & Body Building word de nieuwe richting.

I'll keep you posted.
                              Ssssmoking

Comment

De kip

Taraaaaa!!!!!

DailyTech - Genetic Study Solves Which Came First -- The Chicken or the Egg

Ben benieuwd!
                                Het scheelt ook weer in de onkosten, dan kun je meer kip kopen.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X