the rise and fall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

3 joints per dag,, en dan denken dat je progressie kunt boeken????
    troll

Comment

Sjezus wat een berg voer knaag je weg. Zou het wel erg frappant vinden als je dat met een rustige baan en genoeg slaap verbrand zou krijgen. Misschien eens een bezoekje aan de huisarts om je thyroid te laten doormeten, just to make sure?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Damn View Post
        troll
        Kun jij aangeven waarom niet ??

En dan ook graag echte bewijzen !

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
          Verander de 3j's naar 1 goede J !
          ( doordeweek)
          Mn verslaving heeft bizarre maten aangenomen.
          Doordeweeks 3/4 in het weekend makkelijk 10.
          Ik zal nooit stoppen, maar het moet weer recreatief worden.
          Gister je advies opgevolgd.

Originally posted by beat-boxer View Post
          totale KCAL inname op te voeren.
          Misschien puur door nog meer vet te gaan eten, want meer volume in voer kan ik gewoonweg niet aan. Dan word het een baan!

Originally posted by Johny bravo View Post
          Weet je zeker dat je ook echt eet wat je schrijft? 700 tot 1000 Gram kip per dag? Zoveel rijst?
          Gewichten zijn onbereid, dus de kip verliest zn water nog en de rijst eet ik hardgekookt. Zal hier eens wat fotos posten van de maaltijden.

Originally posted by Toph View Post
          Misschien is 4 daagse split niet optimaal meer voor je. Idee om ander schema te pakken? Wat meer oefeningen per training, wat minder sets.
          Heb een paar keer rigoureus van schema gewijzigd, maar ga nog steeds meest stuk van deze opbouw, ik schop wel vaak de 3e,4e,5e oefening door elkaar of iets anders, maar voor het geneuzel moet ik de SQ,DL,BP hebben gedaan.

Originally posted by Fossah View Post
          De connectie tussen brein en lichaam wordt m.i. nogal onderschat.
          Daarbij ook je drukke werk en daarmee gepaarde stress kan denk ik een oorzaak zijn.
          Originally posted by maar7en8 View Post
          als je aan het werk bent rust je inderdaad niet, ook al zit je de hele dag op je reet.
          In combi met mn chronisch slaaptekort van de laatste tijd..
          Word me steeds duidelijker allemaal.

Originally posted by Damn View Post
          troll
          Ben ondanks alle onethische sappen, poeders en kruiden toch aardig gegroeid, so the troll is on you.

Originally posted by Kevster View Post
          Sjezus wat een berg voer knaag je weg. Zou het wel erg frappant vinden als je dat met een rustige baan en genoeg slaap verbrand zou krijgen. Misschien eens een bezoekje aan de huisarts om je thyroid te laten doormeten, just to make sure?
          Zat laatst zelf aan een lintworm te denken. Maar kan je zegmaar zo 'groot' worden als ik nu ben met een schildklierafwijking?

EINDCONCLUSIE:
          Denkde dat training en voeding de sleutel zijn tot succes en daarbij de rust als bijzaak beschouwende, blijkt nu het tegendeel. Gezien rust voor mij een luxe artikel is zal hierdoor het doel worden bijgesteld.
          M.A.W. Misschien dat ik ooit in een rustige periode 110KG ga wegen tot ik weer verdrink in het werk en dan afval naar de 100.

Zo ik lees is er met voeding niet zoveel mis, misschien wat meer kcal d.m.v vetten.
          Trainingen ga ik helemaal stuk, eerst op 1 of 2 compounds en dan stress ik de losse spiergroepen kapot.

De reinheid, dit is een langere termijn project.
          Ik ga m'n wietgebruik matigen, maar zal altijd iets nodig hebben om te ontsnappen aan de werkelijkheid, maar het liefst alleen in de weekenden.

En binnenkort maareens een APK-tje bij de huisarts.

TNX voor jullie tijd broeders in ijzer en afzien!
          Ssssmoking

Comment

Succes!
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik ga m'n wietgebruik matigen, maar zal altijd iets nodig hebben om te ontsnappen aan de werkelijkheid, maar het liefst alleen in de weekenden.

Ik heb 15 jaar geblowd en niet zo zuinig ook..ik blowde er elke dag(maakte niet uit of het door de weeks was of weekend) zo'n 10 a 15 jointjes..

gelukkig ben ik nu ruim 2 jaar clean en dat had ik een paar jaar geleden nooit gedacht en ik zei ook altijd "ik blijf altijd blowen" maar ik ben zo blij dat ik wel gestopt ben..

waarom wil je de "werkelijkheid" ontsnappen???

Nu ik alles nuchter aangaat voel ik mij veel beter en ik pak al mijn problemen gewoon aan i.p.v. dat ik ga ontvluchten!!!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

Ik heb 15 jaar geblowd en niet zo zuinig ook..ik blowde er elke dag(maakte niet uit of het door de weeks was of weekend) zo'n 10 a 15 jointjes..

gelukkig ben ik nu ruim 2 jaar clean en dat had ik een paar jaar geleden nooit gedacht en ik zei ook altijd "ik blijf altijd blowen" maar ik ben zo blij dat ik wel gestopt ben..

Nu ik alles nuchter aangaat voel ik mij veel beter en ik pak al mijn problemen gewoon aan i.p.v. dat ik ga ontvluchten!!!
                Ik heb geen problemen. Tja dat mn bicep niet groeit zoals ik wil, maar daarvoor zoek ik m'n heil in fitness.
                Ik wil de werkelijkheid ontsnappen omdat het leuk is, maar het kan niet elke dag vakantie zijn, meer dat.

Ik vind het altijd erg knap en saai* van mensen als ze helemaal naturel high zijn. Ik kan dat (nu) gewoon nog niet. Net als op een berg gaan zitten mediteren en gelukkig zijn met budha en een bordje rijst, tis gewoon niet mn ding. Maar als ik minder lijkt het bij de sjop alsof er 3 mensen zijn gestopt!

*Junks hebben andere junks nodig.
                Ssssmoking

Comment

Iets minder blowen kan geen kwaad maar dat moet je zelf weten de vreetkick is altijd wel nice

tevens mss veel stress? dan merk ik dat mijn kilos moeilijk bij blijven

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

ik heb ook jaren wiet gerookt. En ook dagdagelijks en nog meer in het week-end Vond het allemaal geweldig en dacht er nooit nog mee te stoppen. Toch is dit gebeurd toen mijn vriendin zwanger werd van onze eerste zoon Ik wil nu niet zeggen dat je op je vriendin moet duiken om ze zwanger te krijgen, de booschap is eerder dat het kan, van zodra je voor jezelf een goede reden zal vinden.
                    Suc6

p.s. ik quote nou wel Nibor maar ik sprak uiterard de TS aan
                    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                      ik heb ook jaren wiet gerookt. En ook dagdagelijks en nog meer in het week-end Vond het allemaal geweldig en dacht er nooit nog mee te stoppen. Toch is dit gebeurd toen mijn vriendin zwanger werd van onze eerste zoon Ik wil nu niet zeggen dat je op je vriendin moet duiken om ze zwanger te krijgen, de booschap is eerder dat het kan, van zodra je voor jezelf een goede reden zal vinden.
                      Suc6

p.s. ik quote nou wel Nibor maar ik sprak uiterard de TS aan
                      Haha goed verhaal!
                      Denk dat ik liever verslaafd ben dan dat ik een gezin ga stichten, dan hou ik nog minder Me-time over. Ik ben wel stiekem benieuwd of je nu een totaal nuchter leven lijd/leid Geen wiet en geen drank?

OT:

Even een situatie:
                      Als je al een heledag hard hebt gewerkt en snel ff een paar meals hebt geschoven, dus eigelijk moe bent. De dag ervoor heb je ookal getraind.
                      Ga je dan nog ff flink knallen of zet je de KT een dagje door en ga je gewoon gelijk eten en rusten. Wat is beter voor de groei/onderhoud?

GRtz
                      Ssssmoking

Comment

Kap gewoon met blowen.

Comment

meer eten?

Comment

Originally posted by Marv View Post
                            Ik heb geen problemen.

Ik vind het altijd erg knap en saai* van mensen als ze helemaal naturel high zijn. Ik kan dat (nu) gewoon nog niet. Net als op een berg gaan zitten mediteren en gelukkig zijn met budha en een bordje rijst, tis gewoon niet mn ding. Maar als ik minder lijkt het bij de sjop alsof er 3 mensen zijn gestopt!

*Junks hebben andere junks nodig.
                            Jij hebt geen problemen? En je opent toch een topic. Van mij hoef je niet op die berg te gaan zitten mediteren, maar er is ook nog zoiets als een gulden middenweg.

Het zou echt geen kwaad kunnen als je eens op een bed, bank of gemakkelijke stoel gaat liggen en je lichaam gaat voelen. Ben je moe, ben je energiek, heb je buikpijn? Zeg maar 'meditatie-light'.

Het komt nu op mij over alsof je nooit je lichaam aanvoelt maar er gelijk een paar joints induwt. Ik weet niet hoe dat voelt, want ik ben zo'n "saaie", maar ik kan me voorstellen dat het gevoelens onderdrukt. Als je niet weet of je na een lange dag nog energie over hebt om te trainen of juist niet... dan zou je ook kunnen proberen of je dat kunt aanvoelen.

Het is jouw lichaam, jij woont er in. Je kunt er veel van vragen, maar dan moet je er ook af en toe wat voor terugdoen.

Comment

Zoveel blowen lijkt me niet meer voor de leuk als ik eerlijk ben. En ik kan het weten, want deed het op een moment ook iedere dag. Echter, enkel 's avonds en hooguit 1 per avond. Misschien onbewust nodig voor ontsnappen aan de werkelijkheid?

Verder zeg je erg kapot te zijn van je huidige training, maar dat vertaalt zich niet perse door naar beste groei. Natuurlijk, je bent vrij indrukwekkend geworden met je huidige schema, maar wellicht dat langere tijd een ander schema zou helpen voor de groei.
                              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                                Jij hebt geen problemen? En je opent toch een topic. Van mij hoef je niet op die berg te gaan zitten mediteren, maar er is ook nog zoiets als een gulden middenweg.

Mijn probleem heeft betrekking op de size van mn biceps (luxe artikel)
                                Als het dan nog even over het blowen gaat; Dat is wellicht een probleem, maar ik smoke niet mn problemen weg. Ik vind het gewoonweg zalig. Al meer dan 12 jaar trouwens. Ga er nooit mee stoppen, maar wil wel minderen, de gulden middenweg.

Het zou echt geen kwaad kunnen als je eens op een bed, bank of gemakkelijke stoel gaat liggen en je lichaam gaat voelen. Ben je moe, ben je energiek, heb je buikpijn? Zeg maar 'meditatie-light'.

Op een bed m'n lichaam liggen voelen vind ik een beetje te passief. Ik heb een kroeg in mn huis, spreek er met vriendjes en vriendinnetje af, we sporten, we eten, we dansen, we chillen, we smoken. Ik voel liever de omgeving zegmaar, m'n lichaam voelen doe ik wel, maar ik maak er geen activiteit op zich van.

Het komt nu op mij over alsof je nooit je lichaam aanvoelt maar er gelijk een paar joints induwt. Ik weet niet hoe dat voelt, want ik ben zo'n "saaie", maar ik kan me voorstellen dat het gevoelens onderdrukt. Als je niet weet of je na een lange dag nog energie over hebt om te trainen of juist niet... dan zou je ook kunnen proberen of je dat kunt aanvoelen.

Focus je niet op het negatieve Pallas, ik geef aan dat ik mensen met een naturel high knap vind, het is saai omdat ik me er zelf niet mee kan identificeren. Bovendien druk ik er geen joints in ik geniet ze!

Het is jouw lichaam, jij woont er in. Je kunt er veel van vragen, maar dan moet je er ook af en toe wat voor terugdoen.
                                Ik ben erg lichaamsbewust en ben er zuinig op, maar ik kies wel heel bewust voor een korter leven en eventueel kleiner lichaam met wiet.

Ben naast BBer en creative ook kosmonaut.
                                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X