the rise and fall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben ooit gestopt met roken middels dat boek van Allan Carr (oid). Rookte een pakje per dag en nu al 12 jaar niet meer. Rook(te) nog wel soms een jointje, varrierend tot 4x per week tot het laatste jaar niets. Er zijn altijd mensen die dat boek onzin vinden, maar voor mij hielp het.
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Ik ben ooit gestopt met roken middels dat boek van Allan Carr (oid). Rookte een pakje per dag en nu al 12 jaar niet meer. Rook(te) nog wel soms een jointje, varrierend tot 4x per week tot het laatste jaar niets. Er zijn altijd mensen die dat boek onzin vinden, maar voor mij hielp het.
      M'n pa is d.m.v. dat boek gestopt.
      De synopsis is geloof ik dat rokers denken dat ze iets missen als ze niet roken terwijl je er eigelijk er iets voor terug krijgt. (lucht, frisse adem, mooie huid)

Wat mij nu helpt is de gedachte dat ik dan 10 minuten verder ben, de joint op is en ik er alleen maar lauwer van ben geworden. (wat natuurlijk heerlijk is, maar dat kan niet elke dag) Om het in alcoholtermen uit te drukken; Ik wil een sixpackje heinies per week drinken, met mateN ipv 6 kratten shultebrau inslaan omdat je anders de week niet doorkomt.

Eerst dus een maand compleet ontgiften en daarna niet meer dan een 5je per week roken. Dit zeg ik nu, maar wie weet hoe ik er over een maandje over denk?

Wat me wel verraste is het feit dat m'n 5Mcal voedingsschema nu wel zwaar valt. Vooral de afgelopen dagen ben ik zeker 2 uut misselijk na het drinken van mn ochtendshake en de bordjes rijst met kip kan ik maar voor 2/3 op.
      Zouden de munchies me hebben geholpen? Zouden de verwijde aderen voeding sneller opnemen? Of is het gewoon chaos in mn lichaam en moeten de levels weer opnieuw uitgebalanceerd worden?

Woog zaterdag nog 101KG ben nu 96Kg. Wel veel liggen zweten in de nacht en gisteren met kickboxen begonnen.
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post

Woog zaterdag nog 101KG ben nu 96Kg. Wel veel liggen zweten in de nacht en gisteren met kickboxen begonnen.
        Zweten is dus het ontgiften he

Heb je ook van die dromen die veel te echt lijken en vreselijk eng zijn ?

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
          Zweten is dus het ontgiften he

Heb je ook van die dromen die veel te echt lijken en vreselijk eng zijn ?
          Bij mijn vorige poging sliep ik steeds in op zware (franse) slaappillen.
          Heb mn dromen toen opgeschreven. Als ik ooit nog een horrrorfilm wil maken dan heb ik genoeg om uit te putten.

Ondanks afname gewicht gister heerlijk zware borsttraining gehad.
          Rook je nog die dagelijkse dikke?

Hier helpt het echt dat mn hele brotherhood ook stopt.
          Ik sleep die gasten nog voor volgende zomer in een 6pack!
          Ssssmoking

Comment

Hoe is het met de brain en bodybuilding, Yin en Yang al een beetje in evenwicht gekomen? Nog veel geëvolueerde vliegende dino's gegeten of nog steeds weinig eetlust?

Comment

Knap dat je het volhoudt pik.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Knap dat je het volhoudt pik.
                Tnx Homes,

Wel lekker aan het nachtbraken.
                NEd3 mmmm
                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse