Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hmm ja, ik zag het ook laatst. Na er tijdje uitgeweest te zijn wilde ik weer rustig beginnen, dus wat posten daar, kon het niet meer. Jammer dat het weg is, vond het een prima sfeer daar.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
is nog niet bekend of het defenitief is is idd jammer datr het weg is maar goed de laaste tyd was der weinig beweging van welke kant dan ook maar idd was een prima sfeertje geen beginners in de grond trappen enzo was een leuke sfeer wat bij de meeste forums egt wel iets teveel aanwezig is helaas
IF THE BAR AINT BENDING YOU'RE JUST PRETENDING !!!
God can't judge me so im gone, either love me or leave me alone.
Ik kwam er ook net achter .Het was er inderdaad stil de laatste tijd en nu is het over Dan maar weer naar bodynet (waar ik denk de meeste van mind4body ook wel zitten) .
Ik kwam er ook net achter .Het was er inderdaad stil de laatste tijd en nu is het over Dan maar weer naar bodynet (waar ik denk de meeste van mind4body ook wel zitten) .
Groetjes ,Martin
Jij was nog de enige bijna die poste op m4b.. samen met ruudje..
De meesten van M4B zaten of zitten ook hier op BN inderdaad. Zeker met BR die lager ging scoren en nog een forum waar ik zelf en Kees ook nog een tijdje mod zijn geweest het ook niet heeft gered, had het een kans van slagen. Jammer dat het een vroege dood is gestorven.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik ben er geloof ik ook als laatste bij gekomen daar ,voor eventuele mensen die een eigen forum willen proberen te starten (met succes) ,host 'm bij 000webhost ,is geheel gratis en reclame-loos ,tevens kan je er database's etc op draaien en dus een serieus forum beginnen .Dit is b.v. mijn blog waar ik gewoon een beetje in mezelf zit te lullen
Ik ben er geloof ik ook als laatste bij gekomen daar ,voor eventuele mensen die een eigen forum willen proberen te starten (met succes) ,host 'm bij 000webhost ,is geheel gratis en reclame-loos ,tevens kan je er database's etc op draaien en dus een serieus forum beginnen .Dit is b.v. mijn blog waar ik gewoon een beetje in mezelf zit te lullen
Ja ,is gewoon een wordpress blog .Helemaal geen kennis van webdesign en programmeren voor nodig!
Ik heb hier gelijk een vraagje aan m'n mind4body vrienden .Ik ben een cut-dieet voor mezelf aan het maken .Mijn onderhoud is ongeveer 3200kcal en van BigMart heb ik begrepen dat het stom is om onder je onderhoud te gaan zitten met een dieet omdat je lichaam dan zichzelf op gaat eten als de reserves (lichaamsvet o.a.) laag worden ..
Nu kom ik als ik de aanbevolen eiwitten ,koolhydraten en vetten mee neem in de berekening op 2400kcal uit ,dus heel ver onder m'n onderhoud .Om toch richting de 3200kcal te komen heb ik overal een beetje bij gedaan (vooral bij de eiwitten) en kwam ik op deze kcal's :
450g Eiwit (1800kcal)
200g Koolhydraten (800kcal)
80g Vet (720kcal)
Ik weeg nu 95kg en 450g eiwitten is dus 4,7g eiwit per kilo lichaams-gewicht ,echt extreem hoog dus ,wat zijn jullie tips en kan het uberhaupt kwaat om zoveel eiwitten te consumeren? Er is een risico dat de overtollige eiwitten op worden geslagen als vet denk ik zo ,maar ja dat is met koolhydraten ook het geval .I need some good advise
Alvast bedankt!
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment