Ik schaam me

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik schaam me

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en misschien plaats ik dit ook wel op de verkeerde plek, mijn excuses daarvoor dan.
    Maar ik heb namelijk een vraag ben ik nou te dik of de dun?
    ik ben een jongen van 15 jaar 1.89 lang ( ja is lang ik weet het haha) en ik weeg ongeveer 70kg ben ik nou te dik of juist te dun?
    ik heb wel een foto die ik kan laten zien ( ik train nu 6 maandjes)
    klik op de link om foto te zien.

[
    Last edited by Beachboy; 16-04-2012, 20:58.

70kg bij 1.89 is aan de lichte kant maar je bent ook nog maar 15 jaar.
    gewoon goed (veel) eten en hard trainen.

Comment

No offense maar als ik naar de foto kijk, is een goeie v-shape, dat al op 15 jaar.
      Als dit echt je foto is, dan komt die duidelijke v-shape door je lage vet% omdat je aan de lichte kant bent.

Maar ik heb gevoel dat het sort of een troll is.. no offense als je het niet bent!

Comment

en dat vraag je je af met zo´n foto!!??
        obesitas!!
        troll
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik zie geen gram vet
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

troll, enneh, ik was al over de 1m90 toen ik 15 was.
            Train hard or go hormone

Comment

Niets om te schamen, ik weet niet wat je doel is, maar eerder te dun.

Gewoon deftig blijven trainen en goed eten, je bent ook nog maar 15.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Trolling.

Niet aan het trollen? Dan heb je een ziek verkeerd zelfbeeld.

Comment

Maak je niet druk joh, als je ouder wordt krijg je vanzelf meer volume. (wel erbij trainen)
                  Op die leeftijd moet je gaan zuipen en achter de meiden aan en als je bent uitgegroeid, dan flink aan de ijzers gaan hangen.

Comment

Foto bij de eerste post..........hmmm, waar zijn toch die regels voor????
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by easy eek View Post
                      Maak je niet druk joh, als je ouder wordt krijg je vanzelf meer volume. (wel erbij trainen)
                      Op die leeftijd moet je gaan zuipen en achter de meiden aan en als je bent uitgegroeid, dan flink aan de ijzers gaan hangen.
                      nu begrijp ik waarom jou naam met easy begint

Comment

Misschien moet jij gewoon maar stoppen met raad geven en zelf flink aan de ijzers gaan hangen?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          nu begrijp ik waarom jou naam met easy begint
                          All time PRs: 195/135/232,5
                          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

ze kunnen jou ook bij het grofvuil zetten.

@TS, als ik jou was zou ik afvallen, kan een modje die foto link verwijderen dan kan hij eens aan UD2 gaan doen.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Je bent te dik, ik zou gaan afvallen...
                              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X