Ik heb een vraag ... ik sport 4 x p week ong 1,5 a 2 uur en ben voornamelijk bezig om af te vallen totdat ik op mijn streefgewicht zit max -10 kilo en min -6 kilo moet eraf ! ik ben in verhouding dus het moet overal een beetje eraf ..
Heeft iemand tips wat een goed programma is ?
Ik doe nu 1 uur cardio ( crosstrainer of hardlopen ) en daarna altijd buikspieren en afwisselend benen, armen en rug... elke x 4 setjes met max 45 sec rust ertussen. Ik ben al wat kwijt maar mis dat 1 van jullie een schema heeft zodat ik er meer uit kan halen..
O ja dit is mijn eetpatroon :
08.00 magere kwark
10.00 fruit
12.00 3 crackers met 30+ kaas , rookvlees , kipfile
14.00 rijstewafel of walnoten/amandelen of cherrytomaatjes/wortelen
16.00 appel , banaan
- sporten ong 17.30
19.00 / 20.00 mager vlees of vis met groente , 1 x p wk pasta , 1 x p wk rijst , 1x p wk snackavond
De hele dag drink ik spa blauw , spa groen , kruidenthee , tomatensap en 1 glas cola light bij t avondeten
Mocht ik het ergens anders kunnen vinden op het forum zou ik graag een link willen want ik heb al gezocht maar zonder resultaat.
Groetjes Kirst
Heeft iemand tips wat een goed programma is ?
Ik doe nu 1 uur cardio ( crosstrainer of hardlopen ) en daarna altijd buikspieren en afwisselend benen, armen en rug... elke x 4 setjes met max 45 sec rust ertussen. Ik ben al wat kwijt maar mis dat 1 van jullie een schema heeft zodat ik er meer uit kan halen..
O ja dit is mijn eetpatroon :
08.00 magere kwark
10.00 fruit
12.00 3 crackers met 30+ kaas , rookvlees , kipfile
14.00 rijstewafel of walnoten/amandelen of cherrytomaatjes/wortelen
16.00 appel , banaan
- sporten ong 17.30
19.00 / 20.00 mager vlees of vis met groente , 1 x p wk pasta , 1 x p wk rijst , 1x p wk snackavond
De hele dag drink ik spa blauw , spa groen , kruidenthee , tomatensap en 1 glas cola light bij t avondeten
Mocht ik het ergens anders kunnen vinden op het forum zou ik graag een link willen want ik heb al gezocht maar zonder resultaat.
Groetjes Kirst
Comment