*kg* wat is je doel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik wil trouwens eind dit jaar rond 90 kg op zelfde vp, 11% staan. Moet makkelijk te doen zijn, nu 83 kg 's ochtends.
    Lid van de 200 club

Comment

Ik zou het liefst niet meer gaan wegen, maar ja, dan zal ik ook niets groeien dus het is niet anders.
      Ik sta daarom maar gewoon niet meer op de weegschaal maar gebruik alleen nog het meetlintje.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

75kg met mijn huidige vet%.
        (weet alleen niet hoeveel dat is )

Comment

met mijn lengte van 1.80 een gewicht tussen de 90 en 100kg met een vp niet hoger dan 12%
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

90kg 8%, long way to go

Comment

voor de zomer 80 kg, wil uiteindelijk toch wel rond de 90 a 95 kg gaan zitten, rond de 10-13 %, misschien wat droger..
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

90 kilo @10 %. Opt moment 90.2kg met 15.6 bf. Met een jaartje wel haalbaar dus.

Comment

Ik heb geen doel in zulke richtlijnen, eerder een bepaald plaatje in mijn hoofd

Comment

Doel voor deze zomer is 95 kilo op 10%, nu ben ik 94 op 13%... misschien ga ik ook wel lager dan 10%, als ik maar 90+ ben.
                    Doel voor volgende zomer is 95 kilo op 8%

189cm
                    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Ik heb geen doel in zulke richtlijnen, eerder een bepaald plaatje in mijn hoofd
                      Gewicht maakt dan niet zoveel uit inderdaad. bodyfat% is wel een goede manier om dat plaatje te vertalen in getallen toch?
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

zou deze zomer 80kg willen staan met 10% dus nog 2kg ongeveer
                        zomer daar op 85kg met 10% en die zomer daarop 90kg met 10% en dat is het wel zo'n beetje.
                        met 1.79m is dat niet slecht denk ik.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

rug wijdte.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                            keep dreaming mate
                            En waarom dat???

ATM: 108.7kg @ 16.1%
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik wil massa (wil eigenlijk niet in gewicht aan komen) en een lager vet%
                              Gewicht nu tussen de 56 en 58 kg, streefgewicht 55.
                              Vetpercentage de laatste meting was met hand apparaat 20.6% en met meetlint 17%. Wil ik op maximaal op 15% krijgen.

Comment

Mijn doel is 90kg met 12% bf
                                heb nu 98,5kg met 20% bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X