Cutten / droog worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten / droog worden

Hallo mensen van bodynet.nl,

Ik ben een jongen man vn 19 jaar oud, en mijn doel is egt heel simpel, Sixpack.
    Ik train al 3.5 Jaar ongeveer en heb sinds mijn anderhalf jaar veel massa gemaakt. Maar op een bepaalde moment vond ik het niet meer mooi en dacht weetje wat ik ga lekker droog worden maar uiteraard verloor ik veel massa inclusief spierweefsel.

Nu heb ik een strict dieet gemaakt en ben al 1 Maand bezig en ongeveer 5 kilo vet/vocht verloren. Ik zie mijn sixpack wel als ik aanspan maar bij mijn navel zit er nog vet. Ik vroeg me af hoelang dit gaat duren tot dat het helemaal droog word?.

Voeding schema.

1. Havermout + 3 Eieren , 1 met eigeel, 2 zonder eigeel + Amandelen + water.

2. Halve blik tonijn + kwark + amandelen + water.

3. Halve blik tonijn + kwark + amandelen + water.

4. Halve blik tonijn + kwark + amandelen + water.

5. Halve blik tonijn + kwark + amandelen + water.

En soms als ik creatief bezig ben, doe ik mijn 2e maaltijd met groentes en zo.

Dit dieet is erg Hardcore als je mij afvraagt en het werkt voor mijn lichaam zo te zien wel. erg droog en laag in khoolydraat en calorien, en hoog in eiwit.

Dus in ongeveer 1 maand tijd 5 Kilo kwijt geraakt .
    Maar hoelang gaat het nog duren voordat alles droog word? ik ben nu rond de 13% Vetpercentage schat ik, en weeg 65.5 en eerst 70.5 lengte 1.65 ongeveer.

-

Mijn trainingen bestaan uit kort en intensief en dropsets etc,
    Ik doe geen cardio omdat ik het spierweefstel vers wil houden.

Miss begin ik te snel in dit topic maar A.U.B kan iemand mij goeie tips geven hoelang dit nog gaat duren voordat ik 7-8 Vetpercentage vet heb?

M.V.G

InspectorGadget!

Als je een 6pack wilt moet je toch echt veel cardio gaan doen. Ik denk dat je ook wat aan je voeding moet doen want kwalitatief stelt het niet veel voor, steeds hetzelfde is niet goed. Variatie is belangrijk voor aminozuren
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by InspectorGadget View Post
      Dit dieet is erg Hardcore als je mij afvraagt en het werkt voor mijn lichaam zo te zien wel. erg droog en laag in khoolydraat en calorien, en hoog in eiwit.
      Het verbaast me niks dat dit op korte termijn werkt: het is een schoolvoorbeeld van een crashdieet. De komende paar weken zal je nog wel wat vocht en vet verliezen en daarna heb je je metabolisme om zeep geholpen.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Zat er bij jouw vorige identieke post http://forum.bodynet.nl/even-voorste...tml#post952263 geen bevredigend antwoord?

Ik ben toch bang dat je met dit 'eetschema' elke keer dezelfde reacties gaat krijgen, lees de stickys

Comment

Eet jij echt iedere maaltijd hetzelfde?
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Even voor de duidelijkheid ieders lichaam is anders. ( eiwitten zijn eiwitten )
            Dit is egt vies als je het lang kunt volhouden, maar het werkt egt als een magische pad.
            Natuurlijk eet ik ook soms fruit inclusief groentes, en drink erg veel water. En heel soms bak ik kipfile zonder zout op heel weinig olie met groentes inclusief peper-peterselie etc, maar hou het vaak op tonijn.

Owja : ben al droger geworden sinds ik die topic maakte!
            Het werkt als een magische bullet, iedere dag zie ik een kleine verschil.

Comment

Cardio hoeft niet perse, als bijvoorbeeld iemand overgewicht heeft dan moet hij cardio doen ja.
              Maar ik zit bijna op de grens en houd het op Intensieve trainingen die mij goed laten zweten. En als ik klaar ben verbrand ik tussentijds in die 48 uur nog extra calorien!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X