fitness en voeding?! help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitness en voeding?! help

hallo ik train al een tijdje maar ik ben een echte jojo!
    ene keer eet ik veel train ik hard.. dan ga ik over op weinig eten veel cardio, maar dit leidt natuurlijk tot niks

ik ben nu echt 100% gemotiveerd om het goed aan te pakken goed trainen! goed eten, goed rusten etc!

alleen ik heb een probleempje met voeding denk ik..

lengte 1.94
    gewicht 105
    vet:? normaal

doel: afgetraint zijn(6pack etc)
    qua sport zit het wel goed alleen qua voeding ben ik denk beetje stuurloos..

mijn voedingschema

07:00
    kwarkshake(handvol vriesfruit, ijsblokjes, kaneel)
    eiwitshake(nitrotech)
    vitamine c tablet

10:00
    1 muesli reep
    2 volkoren boterhammen(kipfilet of pindakaas)
    1 appel

12:30
    4 volkoren boterhammen(kipfilet of pindakaas)
    1 mineola

15:00
    2 volkoren boterhammen(kipfilet of pindakaas
    1 banaan

17:30
    2 kipfilets
    150 gram rijst
    sperziebonen(wokgroenten)

20:00/21:30 fitness

22:00
    1 kipfilet(vis filet)

23:00
    eiwitshake(nitrotech)
    kwarkshake(handvol vriesfruit,ijsblokjes)

koolhydraten :225.44
    vetten :56.82
    eiwitten :227.97
    calorien : 2350

bewegings patroon(verbrande calorien)
    1.5 uur fitness: 1329
    8 uur slaap : 798
    overig :1606
    totaal : 3733

calorie inname: 2350
    verbranding : 3733
    verschil : 1383-

trainings schema:

maandag: schouders, triceps

dinsdag: 15 min buikspieren(350 reps) 60 min cardio

woensdag: borst, biceps

donderdag:15 min buikspieren(350 reps) 60 min cardio

vrijdag: rug, benen

zaterdag: 15 min buikspieren(350 reps) 60 min cardio

zondag: rust

als ik dit zo zie zou ik meer moeten eten, maar dan heb ik het gevoel dat ik dikker word?!

moet ik meer eten? dit aanhouden? moet ik wat toevoegen of aanpassen aan voedings schema?

laat het mij aub weten omdat ik nu echt er 100% voor wil gaan, en het beste uitmezelf probeer te halen qua training voeding en rust!
    Last edited by JCorte; 14-04-2012, 15:51.
    1.94 103KG

Tja, als je droog wilt worden en sixpack ik zeg je dit.

Suikervrij,Smaakvrij,Vetvrij, En je word met tijd : wat je hebt gegeten.

Teveel boterhammen is niet goed, je kan beste meer groentes eten, naturel pindakaas, amandelen, kwark, nootjes,pindas , water drinken, geen soda's 2 uur niks ete voor je gaat slapen,

Kip is goed, Tonijn is goed, Maar let op, pas op voor zout, slaat vocht inclusief vetcellen in. maar gebruik het maar soms als je het echt nodig hebt. eet eieren , en havermout etc.

mvg inspector gadget.

Comment

Originally posted by InspectorGadget View Post

Teveel boterhammen is niet goed, je kan beste meer groentes eten, naturel pindakaas, amandelen, kwark, nootjes,pindas , water drinken, geen soda's 2 uur niks ete voor je gaat slapen,

Kip is goed, Tonijn is goed, Maar let op, pas op voor zout, slaat vocht inclusief vetcellen in. maar gebruik het maar soms als je het echt nodig hebt. eet eieren , en havermout etc.

mvg inspector gadget.
      ja ik drink alleen maar water en melk..
      eet veel groente dat was een dag uit me schema.. ik eet niks ongezonds
      ik eet zoveel mogelijk natuurlijke producten
      ik eet geen sausjes gebruik geen zout, dep mijn vlees af met keukenrol:P
      geen snoep etc
      1.94 103KG

Comment

Originally posted by InspectorGadget View Post

mvg inspector gadget.
        wel je moet toch zorgen dat je 1g vet per kg VVM zit.
        Voor de rest geef ik je volkomen gelijk.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

maar ik verbrand veel meer dan ik binnen krijg is dat verschil te groot of is het goed zo?
          1.94 103KG

Comment

niemand me raad kan geven hier? die me kan zeggen of wat moet aanpassen in me voedingsschema? etc
            1.94 103KG

Comment

of ik meer mijn KVE moet verhogen verlagen? etc
              1.94 103KG

Comment

Originally posted by JCorte View Post
                maar ik verbrand veel meer dan ik binnen krijg is dat verschil te groot of is het goed zo?
                1300 is idd een groot verschil.
                Meestal zeggen ze max 500 eronder.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

@Jcorte, met welke verhoudingen EKV, en het aantal kcal. blijf jij op het zelfde gewicht?

Momenteel doe je 180 min. aan cardio in de week en 3 kwartier buik?
                  Wat is het tempo van je cardio training?

Er zijn wat dingent die anders zouden kunnen... maar eerst moet je voor jezelf weten wat je behoefte is voordat je echt aan de slag kan met een voedings schema.

Je kan wel leuk een schema in gaan vullen die je behoefte uitrekent, maar je hebt veel meer aan je daadwerkelijke behoefte.
                  Make it count!
                  Always look on the bright side of life...

Comment

Ik zeg dat men hier veel te veel doorslaat op de ekv waarden.
                    Eet gewoon een RAW AND WHOLESOME FOODS dieet. Wat wil zeggen groenten, fruit , peulvruchten, noten en alles dat onbewerkt voedsel is, niet gemaakt in een fabriek of maanden lang in een blikje al zit.
                    Mooi mager vlees. Alles met echte boter of olie, zoals olijf olie, kokos olie. Geen margarine. Beetje zout.

En het aller belangrijkste volharding, training en geduld.

Comment

Originally posted by sinte View Post
                      Ik zeg dat men hier veel te veel doorslaat op de ekv waarden.
                      Eet gewoon een RAW AND WHOLESOME FOODS dieet. Wat wil zeggen groenten, fruit , peulvruchten, noten en alles dat onbewerkt voedsel is, niet gemaakt in een fabriek of maanden lang in een blikje al zit.
                      Mooi mager vlees. Alles met echte boter of olie, zoals olijf olie, kokos olie. Geen margarine. Beetje zout.

En het aller belangrijkste volharding, training en geduld.
                      Ja dat is idd wat ik ook wil! Natuurlijke producten, het menselijk lichaam is ook ontworpen voor natuurlijk onbewerkte voedsel, alleen wat ik me afvraag is de hoeveel heid?.. Als je teveel eet word je dikker als je te weinig eet krijg je spier afbraak
                      1.94 103KG

Comment

Tja dan moet je alles gaan uitrekenen met prog zoals CalorieKing - Diet and weight loss. Maar iedere dag alles uitrekenen ofwel iedere dag hetzelfde eten is toch ook niet goed voor je cortisol waarden ;-).
                        Trouwens hoe weet jij dat je brood altijd dezelfde voedingswaarden heeft?
                        Je moet je lichaam leren kennen en dat vergt geduld en training.
                        Wil je echt een bodybuilder worden of enkel er goed uitzien? Dat moet je jezelf eerst eens afvragen?
                        WANT DAT IS EEN WERELD VAN VERSCHIL.

Comment

Gewoon goed eruit zien.. Afgetraind
                          1.94 103KG

Comment

Ahh, dus je traint 1.5 uur, ik zou Intense traininge uitvoeren waar je vn kan flauwvallen ik meen het zonder grap. het is pijnlijk maar het werkt wel!, dus houd het zo kort mogelijk 30/45 min max.

Dus bijvoorbeeld je gaat rug trainen, En je houd zo min mogelijk rust, of je switcht van apparaten snel.
                            max 20/30 sec rust, succes.

Waarschuwing : Je gaat buitenadem zijn licht eraan hoe serieus je, jezelf neemt.
                            Je kan flauwvallen of het gevoel krijgen van zoiets.

En houd het zo zwaar mogelijk inclusief dropsets
                            Last edited by InspectorGadget; 16-04-2012, 09:34.

Comment

Jij denkt dat je een bepaalde hoeveelheid kcal verbrand, maar of dit ook daadwerkelijk klopt weet je niet.

lees dit stuk eens door en ga eens bepalen hoeveel je nou echt daadwerkelijk verbrand: http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post936758

succes
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X