Whey en flatulentie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey en flatulentie

Oftewel whey en scheten laten.

Heb gemerkt dat ik in mijn 3 weken geen whey geen stinkscheten had, zodra ik hiermee weer begon kwam het terug. (icm brinta en melk)

Echter toch wil ik wel graag een extra portie eiwitten nuttigen. hebben jullie tips wat wel en niet te doen mbt consumtie van whey. ik zal nu weer ff stoppen met whey om te kijken of het hier echt aan ligt. (vermoedellijk wel)

Toch op voorhand graag jullie tips als jullie die hebben

grts

Kan door de lactose komen, je zou het kunnen uitproberen met whey zonder lactose. Er is ook lactosevrije melk. Krijg je alleen nog wat lactose binnen uit je kwark, scheelt al aardig.

Comment

Ik neem drie keer daags whey van stacker 2 100& whey.. en heb geen last van scheten.. hiervoor als ik wel eens 1 shake nam toch wel last van.. van deze neem ik drie en heb nergens last van.. misschien kan je die eens halen hopelijk heb je bij deze er geen last van..
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mss eens Hennep-eiwit proberen. Volgens sommigen beter dan whey.

Comment

Hennep eiwit is echt duur man, 40 euro per kilo ofzo. dat is geen leuk geintje meer

Comment

Sinds ik whey delicious gebruik laat ik wel eens winden maar ik stink niet. Dit in tegenstelling tot voor die tijd. Dus het zal wel per individu wel verschillen.

Comment

Een echte goede kwaliteits whey is ook niet goedkoop.
              En als je lactose intolerant bent of ja continue scheten laat heb je niet veel keuze. IMO is dit dan de beste vervanging.
              Trouwens het is een supp en niet bedoeld als basis eiwit voorziening.
              Beter is de eiwitten halen uit de voeding.

Comment

Ik neem aan dat je ze al eens lange tijd achter elkaar hebt gebruikt, maar ik ervoer dat de darmklachten vanzelf over gingen na langdurig gebruik. Je darmen wennen er aan.
                Train hard or go hormone

Comment

Haha tegen mijn scheten zeg je gewoon U... vreemde is dat de eene x ze 'stinken' en de andere x niet..

Ik zeg altijd maar zo, een paar keer diep inademen en 't is weg ghehe goor....
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Kan door de lactose komen, je zou het kunnen uitproberen met whey zonder lactose. Er is ook lactosevrije melk. Krijg je alleen nog wat lactose binnen uit je kwark, scheelt al aardig.
                    De isolaten zijn nagenoeg lactose vrij.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

misschien is het de lactose, als je daar niet goed tegen kan ga je vaak scheten laten.

isolaat is dacht ik altijd lactose vrij of zo goed als.

melk zal je ook moeten schrappen dan, vervangen door water/sojamelk/amandelmelk of dat soort dingen (of lactose vrije melk wat ook bestaat van campina)

ik had ook erg last van winderigheid, altijd na de eiwitshake met melk en brinta.
                      ik dacht ook aan de lactose, maar uiteindelijk heb ik brinta geschrapt, en heb ik nergens meer last van. dus ik denk dat het bij mij lag aan de brinta? waarom, geen idee, maar misschien is dat ook iets waar jij last van hebt.

probeer het beiden zeg ik, probeer is zonder brinta, of probeer is met isolaat en geen melk

kijk bij welke oplossing je geen/minder scheten laat, en dat is dan de beste denk ik. even uit proberen.

Comment

Mee eens met de mening van de meesten hier. Het zal hoogstwaarschijnlijk lactose zijn.
                        Kies een goede kwaliteit whey en meng met water. Dat zal zeker schelen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb ooit ergens gelezen dat als waneer de eiwitten niet ver genoeg verteerd worden dat deze door de bacterieen aan het eind van het darmstelsel genuttigt worden en dat daar de gasvorming ontstaat.... Heb er alleen nu geen onderbouwing bij...
                          Constantia et labore

Comment

Ik ben van nature al flatulent helaas, maar idd door inname van 3 shakes + kwark + tonijn en andere eiwitrijke voeding wordt het bij mij alleen maar erger.

Ik ben er niet blij mee, maar mijn vriendin ook niet kan ik je melden

Comment

misschien een domme vraag maar aangezien het toch een beetje hier mee te maken heeft:

hoe kan het dat sinds ik mijn voedings nog schoner heb gemaakt ik echt geen prettige of normale ontlasting heb, ook met heel veel gas?

ik zit hier behoorlijk mee en hoop dat het er gewoon bij hoort ofzo..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X