Whey en flatulentie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen idee, ik heb ook wel redelijk last. Zelf boeit t me niet, andere vinden t wat minder prettig.

Mijn oplossing, omdat ik er gewoon niks aan doen:
    Als je gewoon heel veel water drinkt, moet je vaak te pissen en dus vaak naar de plee, waarbij elk plee-bezoekje een ontluchtingskans is.

Zo hou je de gasflow consequent en handelbaar.

Comment

het pruttelen van mijn achterste neem ik dat betreft voor lief alleen de stank ervan is drama, hoor vaker dat het door brinta komt. heb nu de whey sochtend weer ff geskipt in verband het verhaal met whey + melk dat dan de eiwitten van melk worden opgenomen en niet die van die whey. als die na deze week nog goed gaat ga ik kijken wat er gebeurd als ik whey bij het opstaan neem ( half uur later pas ontbijt) . gaat dit dan voor de training met water erbij. gaat het niet punt 1 daai ik het om. in ieder geval bedankt voor jullie input. mochten deze dingen niet werken ga ik voor de isolaat whey

Comment

Een week de whey vervangen door andere eiwitten heeft bij mij geholpen, nu wel weer 100 gr. whey per dag.
        Af en toe nu een scheet, 3 maanden geleden was het dag in dag uit scheten laten. Enja ik ga ze niet inhouden want dan zit dat gas ergens anders in me lichaam.
        Make it count!
        Always look on the bright side of life...

Comment

whaah groot gelijk heb

Ik zit nu te denke in 2006 of 2007 was in de bus naar lorret demar.
          ik liet ze toen aan de lopende band scheten, en ze hebben het geroken daar(a)

Ik denk dat ik in 2013 weer eens daar na toe ga

Comment

ik merk altijd als ik hoog in eiwit zit dat mijn scheten meer stinken dan normaal
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Heb je het ook van bv havermout met whey en water?

En waarschijnlijk overbodig... maar doe je het in een blender? Of schud je het? Als je het wegdrinkt met allemaal luchtbelletjes erin, kan je daar natuurlijk ook scheten van krijgen.

Mensen die zeggen dat hun scheten niet stinken, zijn gewoon viespeuken. Andermans scheten stinken altijd. Als je eigen scheten niet stinken, heb je gewoon last van geurgewenning omdat je teveel in je eigen schijtlucht zit

Originally posted by sinte View Post
              Mss eens Hennep-eiwit proberen. Volgens sommigen beter dan whey.
              De fabrikant?

Comment

mijn scheten stinken inderdaad. ik roerde voorheen gewoon mijn whey brinta en havermout in mijn shake. dus niet schudden afcourse mss welw at belletjes maar wel minimaal

ben je niet mee eens dat andermans scheten altijd stinken.

Comment

Eigenlijk is dit wel een heel geniaal topic zo over die scheetjes. Bij elke reactie kan ik een lachje niet onderdrukken.

Comment

ben stiekem wel blij te lezen dat ik niet als enige hier last van heb Sinds ik whey gebruik is het bij ook van kwaad naar erger gegaan. Had vroeger niet veel last van flatulentie maar nu is dat wel anders, en de geur is idd ook om ziek van te worden. Zelfs voor mij, laat staan voor mijn omgeving.
                    Probleem is dat ik de whey wel nodig heb wil ik aan mijn eiwitten geraken. Ik hoop dus idd dat er een soort van gewenning zal plaatsvinden na een tijd, en het dus zal minderen.
                    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

na 3-4 jaar eiwitten ben ik alleen maar erger gaan stinken vandaar nu deze aanpak

Comment

Possel neem je gewone melk? en hoeveel liter is dat per dag? Eet je nog overige zuivel?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          na 3-4 jaar eiwitten ben ik alleen maar erger gaan stinken vandaar nu deze aanpak
                          fuck man ... dat klinkt dan ook niet veelbelovend.
                          Ik eet op zich maar 1 scoop whey, met 1/2 l volle melk en havermout. Verder enige melkproduct is 500gr kwark voor het slapen gaan. Dat lijkt me niet overdreven, en snap dus niet waar ik dat traangas aan verdiend heb
                          was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Per dag krijg ik binnen:

3 shakes a 30 gr whey + water
                            250 gr magere kwark in de ochtend
                            250 gr magere kwark om 15.00 (as we speak dus een bak kwark voor me )

Maar ik merk dat mijn broekhoest een beetje aan het stabilizeren is. Niet heel erg veel meer per dag...

Maar wel erg "geconcentreerd" zeg maar

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Possel neem je gewone melk? en hoeveel liter is dat per dag? Eet je nog overige zuivel?
                              halfvolle melk 1/2 tot liter per dag. en savonds magere kwark. echter ik las op een collega forum dat volle kwark minder lactose zou bevatten.
                              echter de zuivel zal niet zo'n invloed hebben om het stinken als de whey denk ik.

damn wat een ingewikkelde bedoeling zeg.
                              Last edited by Beachboy; 18-04-2012, 09:23.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                halfvolle melk 1/2 tot liter per dag. en savonds magere kwark. echter ik las op een collega forum dat volle kwark minder lactose zou bevatten.
                                echter de zuivel zal niet zo'n invloed hebben om het stinken als de whey denk ik.

damn wat een ingewikkelde bedoeling zeg.
                                Overschakelen naar whey isolaat, dan kun je dat in ieder gevak uitvlakken aangezien isolaten nauwelijks lactose bevatten. En i.p.v. kwark kun je 2 blikjes makreel eten.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X