Testosteron gehalte meten + andere vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    je reet afvegen met schuurpapier
    Daar kan geen testosteronbooster tegenop!

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Vetmassa zet test om in oestro idd. Dus zorg dat je niet dik wordt.

Verder zou ik gewoon veel ruige mannen dingen doen: veel schreeuwen, voetbal kijken, je reet afvegen met schuurpapier, traktorbanden rollen, boomstamwerpen, etc.

Comment

zou je geld niet verspillen aan T boosters.

gezond eten en daar kunnnen bepaalde voeding extra bij helpen.

Testosterone: Raise Your Levels Of This Vital Hormone With These Top 10 T-Boosting Foods | SimplyShredded.com

niet roken, drinken, genoeg slapen enz.
        deze dingen breken of maken je T spiegels.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Die bijwerkingen zijn er in principe alleen wanneer het testosteron boven normaal wordt gebracht. Dat gebeurt niet met testosteronboosters die je in de winkel koopt. Testosteron gaat alleen omhoog door illegale stimulanten of kant en klaar exogeen testosteron en dat in hogere concentraties.
          Het testosteron gehalte omhoog brengen met hulpmiddelen naar een normaalwaarden kan zelfs de gezondheid verbeteren.
          De enige testboosters die enigzins werkt is novadex toch? En die is natuurlijk illegaal

Dat laatste geloof ik inderdaad wel, maar dat geldt toch alleen voor ouderen/mensen met extreem lage T? En zijn er geen bijwerkingen in zo'n geval?
          Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
            De enige testboosters die enigzins werkt is novadex toch? En die is natuurlijk illegaal

Dat laatste geloof ik inderdaad wel, maar dat geldt toch alleen voor ouderen/mensen met extreem lage T? En zijn er geen bijwerkingen in zo'n geval?
            Ja. Al die geile oudjes gaan dan massaal naar de parenclubs en verpesten de sfeer.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

dan zou ik maar snel die lotus toiletpapier vervangen dan

ik ga binnenkort wel een keer na de dokter , ben nieuwsgierig , ok bedankt mensen !

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Ja. Al die geile oudjes gaan dan massaal naar de parenclubs en verpesten de sfeer.

whah ja dat is zeker waar:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X