Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vetmassa zet test om in oestro idd. Dus zorg dat je niet dik wordt.
Verder zou ik gewoon veel ruige mannen dingen doen: veel schreeuwen, voetbal kijken, je reet afvegen met schuurpapier, traktorbanden rollen, boomstamwerpen, etc.
Die bijwerkingen zijn er in principe alleen wanneer het testosteron boven normaal wordt gebracht. Dat gebeurt niet met testosteronboosters die je in de winkel koopt. Testosteron gaat alleen omhoog door illegale stimulanten of kant en klaar exogeen testosteron en dat in hogere concentraties.
Het testosteron gehalte omhoog brengen met hulpmiddelen naar een normaalwaarden kan zelfs de gezondheid verbeteren.
De enige testboosters die enigzins werkt is novadex toch? En die is natuurlijk illegaal
Dat laatste geloof ik inderdaad wel, maar dat geldt toch alleen voor ouderen/mensen met extreem lage T? En zijn er geen bijwerkingen in zo'n geval?
De enige testboosters die enigzins werkt is novadex toch? En die is natuurlijk illegaal
Dat laatste geloof ik inderdaad wel, maar dat geldt toch alleen voor ouderen/mensen met extreem lage T? En zijn er geen bijwerkingen in zo'n geval?
Ja. Al die geile oudjes gaan dan massaal naar de parenclubs en verpesten de sfeer.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment