gewicht van partner.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Tja, dat hangt van een heleboel factoren af natuurlijik.

1) Hebben jullie een gezamenlijke hypotheek?

2) Is er sprake van een samenwoningscontract?

3) Zijn jullie binnen gemeenschap van goederen getrouwd?

Etc.
    Oftewel, hoe hoog is de boeteclausule binnen het contract tussen beide deelnemende partijen. Lekker gezellig, maar helaas de bittere waarheid ja.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik ken iemand die 3x p/week naar de mac gaat en alleen doet aan voetbal, en verder nietecht heel gezond eet, maar ze is om te smullen... Wat een figuur.. Mij intresseert het geen reet of ze wel/niet sport, of ze wel/niet gezond eet, zolang ze er goed uitziet vind ik het best, mijn hobby hoeft haar hobby niet te worden.

@lucky: bumpy ride
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Ik ken iemand die 3x p/week naar de mac gaat en alleen doet aan voetbal, en verder nietecht heel gezond eet, maar ze is om te smullen... Wat een figuur.. Mij intresseert het geen reet of ze wel/niet sport, of ze wel/niet gezond eet, zolang ze er goed uitziet vind ik het best, mijn hobby hoeft haar hobby niet te worden.

@lucky: bumpy ride
        De TS heeft het over een tweevoetig nijlpaard met de eetlust van een Tasmaanse duivel dat zich als een luiaard gedraagt.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

lolz
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            De TS heeft het over een tweevoetig nijlpaard met de eetlust van een Tasmaanse duivel dat zich als een luiaard gedraagt.
            Als ze vreet als een tasmaanse duivel en zich gedraagt als luiaard kan ik nog mee leven, alleen een 2 voetige nijlpaard niet....
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Even voor de duidelijkheid, iemand met overgewicht die er actief iets aan doet daar heb ik alleen maar respect voor. Maar iemand die drommels goed weet dat wat hij of zij doet verkeerd is en het vertikt om daar iets aan te doen, dat is een ander verhaal.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

ja...is gewicht vd partner belangrijk???
                nou....niet zozeer het aantal kilo's
                maar voor mij is de lifestyle die je samen deelt belangrijk
                dus een sportief type...gezonde voeding...actieve levensstijl

mijn vorige vriendje....echte ecto....vrat alles ongezond/sport nooit....en kon moeilijk begrip opbrengen voor mijn voedingspatroon & sporten
                en ja....ik vind het niet gezellie om 's avonds op de bank te hangen....hij met chips/chocolade/frituur....en ik met bakje tonijn en sla.....das gewoon niet handig

Comment

Originally posted by regenboog1986 View Post
                  ja...is gewicht vd partner belangrijk???
                  nou....niet zozeer het aantal kilo's
                  maar voor mij is de lifestyle die je samen deelt belangrijk
                  dus een sportief type...gezonde voeding...actieve levensstijl

mijn vorige vriendje....echte ecto....vrat alles ongezond/sport nooit....en kon moeilijk begrip opbrengen voor mijn voedingspatroon & sporten
                  en ja....ik vind het niet gezellie om 's avonds op de bank te hangen....hij met chips/chocolade/frituur....en ik met bakje tonijn en sla.....das gewoon niet handig
                  Het is wel een manier om te zien hoe dedicated je eigenlijk bent
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Aangezien de leeftijd van de gemiddelde Bner rond de puberteit ligt is de partner keuze vaak een hormonale kwestie.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                      Nou hebben jullie het natuurlijk alleen over partner vrouwen maar ja die heb ik dan weer niet maar een partner man. Mijn exemplaar kampt met een behoorlijk overgewicht. Ik vind het afschuwelijk! Twee jaar geleden zijn we samen begonnen aan een afvaltraject. Waar ik ben doorgegaan is hij afgehaakt en wat er is afgegaan zit er inmiddels dubbel en dwars bij. Tja........je kan iemand niet dwingen (zou ik best willen hoor)
                      Nee hoor, levens partner.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                        Nou hebben jullie het natuurlijk alleen over partner vrouwen maar ja die heb ik dan weer niet maar een partner man. Mijn exemplaar kampt met een behoorlijk overgewicht. Ik vind het afschuwelijk! Twee jaar geleden zijn we samen begonnen aan een afvaltraject. Waar ik ben doorgegaan is hij afgehaakt en wat er is afgegaan zit er inmiddels dubbel en dwars bij. Tja........je kan iemand niet dwingen (zou ik best willen hoor)
                        Mijn partner is ook te dik, maar je kunt niemand dwingen. Het zijn hun eigen keuzes. Maar goed, walgelijk dik is ze niet (naar mijn mening) en lui ook niet. Maar mocht dit alles om gaan slaan naar morbide obees, dan zal mijn oordeel wel harder worden en zal ik eisen gaan stellen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

10 kg overgewicht. Als het daarover zou gaan dan zou ik haar toch aanraden om bij te sturen. En als ze niet luistert dan eindigen we gewoon de relatie, want dan wilt het zeggen dat de ene voor de andere er niet meer is. En dat is nauw mijn huwelijksgelofte. Zwangerschap is iets anders.

Iig huwelijksgeloften vind ik dikke zever daar accepteer je de andere zoals die zelf wenst te zijn. In een relatie ga je omdat je elkaar kunt doen groeien, stimuleren. Niet om beide met de luie kont op de sofa weg te ebben.
                          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Zo lang der maar een gat in zit(a)

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                              Dit doet me denken aan een bepaald onprettig youtube filmpje wat je wel vaakt post
                              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                                Je hebt in ieder geval de kerk (letterlijk) achter je staan.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X