gewicht van partner.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik accepteer de levensstijl van mijn partner net al dat zij mijn levenstijl accepteerd. Op het moment is ze af aan het vallen. En dat vind ik prima, zolang dat haar eigen keuze is !
    Ik ga mijn partner geen levensstijl opleggen!

Comment

whaha ik weet niet der speel wel wat met een meisje.
      alleen die vreet alles wat los en vast zit:P

Beter blijf ik singel of misschien word ik wel een viezepoot:P

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
        whaha ik weet niet der speel wel wat met een meisje.
        alleen die vreet alles wat los en vast zit:P

Beter blijf ik singel of misschien word ik wel een viezepoot:P
        er komt echt nooit iets fatsoenlijks uit jou he? :P
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

nee ik ben ook dom he:d

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
            er komt echt nooit iets fatsoenlijks uit jou he? :P

Nee, en dat is best jammer.
            Zeker na het verhaal van Okidoki.

@Okidoki: Uit jouw verhaal spreekt echt heel veel liefde en respect voor je vrouw en dat vind ik supermooi. Ik wens jullie hierbij heel veel sterkte.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Fuck man, heavy shit Oki. Stukje dat je schreef raakte me wel een beetje moet ik zeggen. Sterkte ermee.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@ Okidoki

Respect.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Dat is een mooi verhaal Oki, moest er bijna een traantje van wegpinken. Ik ken zelf ook een topper van een goede vent, eerst korps mariniers en daarna zonder ooit gerookt te hebben een ernstige variant van COPD en aan de prednison. Gelukkig is zijn vrouw ook bij hem gebleven.
                  Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                    Zoals jij "ziet" hoe andere stelletjes er op hun "mooist" uitzien bij hun ontmoeting en zich dan maar lulraak "verslonzen", zonder ook maar enige achtergrondinformatie tenzij je ze hoogstpersoonlijk op de voet volgt of intervieuwt heb jij klaarblijklijk genoeg oordeel getrokken om jezelf er maar tegen te "verdedigen" om op bepaalde voorwaardens en clausules een relatie aan te gaan in geval van.......

ook mijn achtergrond ken je niet maar je weet wel dat ik niet weet waar ik over praat.....
                    Aangezien jij geneeskunde studeert ter informatie om je oordeel enigszins te kunnen wijzigen, of niet, is aan jou...
                    Mijn vrouw heeft auto-imuumziekte SLE, bij geboorte van ons dochtertje 4 jaar geleden heeft zij er een zeer agressieve nierinfectie aan overgehouden, het scheelde op een haar na of zij was er onder bezweken, ze volgt tot op de dag van vandaag een chemokuur....jij studeert geneeskunde, hier een opsomming van haar medicatie:
                    Prednison
                    Plaquenil
                    Enalaprilmaleaat Sandoz
                    Cellcept
                    Ferrofumaraat
                    En nog wat andere rotzooi.....
                    Volgens mij weet jij wel wat prednison met het lichaam doet, en wat cellcept voor invloed heeft op de alledaagse gang van zaken zoals moeheid/haaruitval, daarbij werkt zij dus gewoon fulltime, ze is al 4 jaar lang niet de vrouw die ze was toen ik haar trouwde maar ben nog steeds supertrots en verliefd op haar.....ja, zowel de lusten als de lasten, ik weet er wel iets van......
                    Ik heb hier enkel maar respect voor. Erg indrukwekkend om te lezen en hopelijk hebben jullie een gelukkig en gezonde toekomst met elkaar. Echter merk ik wel dat we langs elkaar heen praten. Ik zeg nergens dat jij niet weet wat lasten zijn, want daar kan ik niet over oordelen. Wat je wel doet is mij beschuldigen (zoals ik het lees) van "alleen de lusten willen en niet de lasten". Daarover kan jij niet oordelen want je kent mijn situatie niet. Dat was een beetje mijn boodschap.

Ik begrijp dat ik bij jou een gevoelige snaar raak, maar begrijp wel dat ik mijn eerste post niet schreef vanuit hypothetische gevallen van ziekte of andere oorzaken die buiten je macht liggen. Ook depressie schaar ik onder ziekte. Wat ik wel bedoelde is dat een relatie bestaat uit geven en nemen. Ik pas me aan aan mijn partner, en zij past zich aan aan mij. Natuurlijk ten dele, want je moet altijd de integriteit van je eigen persoonlijkheid bewaken. Maar als je je teveel moet aanpassen pas je wellicht niet bij elkaar. Noem het eisen, maar er zijn een aantal eigenschappen die ik prettig vind in een partner. Ik hou ervan als iemand gemotiveerd is, de gezondheid op peil houdt, ambitities heeft, er goed verzorgd uitziet (en dan is mijn standaard echt niet zo hoog hoor, maar gewoon de basale dingen) etc. Ik zie echt niet in waarom je in een relatie niet bepaalde wensen kenbaar mag maken. Een zeg nou zelf, ooit wel eens in een relatie geweest waarin dat niet gebeurde? Nogmaals, dit is allemaal vanuit het kader dat iemand gezond is van lichaam en geest en waarin je een gelijkwaardige relatie met elkaar hebt. Ik vind een bepaalde mate van eerlijkheid erg belangrijk, maar misschien dat er mensen zijn die liever iets denken zonder het uit te spreken.

Mocht ik onverhoeds in een situatie komen waarin ik of mijn partner ziek is dan is dat een totaal andere discussie en dan dien je ook de lasten met elkaar te delen. Maar ook dan is het niet zwart-wit. Stel een man krijgt een dwarsleasie vanaf de nek en is niet meer in staat tot seksualiteit, is de partner dan automatisch veroordeeld tot een resterend leven zonder seks? Ik zou dat niet eisen van mijn partner. Maar ja, je kan pas oordelen als je in zo'n situatie zit lijkt me.

Misschien gaat deze discussie voorbij aan de scope van dit forum.
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Echter merk ik wel dat we langs elkaar heen praten. Ik zeg nergens dat jij niet weet wat lasten zijn, want daar kan ik niet over oordelen. Wat je wel doet is mij beschuldigen (zoals ik het lees) van "alleen de lusten willen en niet de lasten". Daarover kan jij niet oordelen want je kent mijn situatie niet. Dat was een beetje mijn boodschap.
                      Haha, ik zie het nu ook...je hebt gelijk, my bad ......gevalletje verkeerde interpretatie, in dat geval...nee, ik kan niet oordelen over wat ik niet weet of zie van jou, maar wel aan de hand wat je zelf had uitgesproken in dit topic

Originally posted by Toph View Post
                      Ik heb wel eens gezegd tegen mijn vriendin: als je dik en uitgezakt wordt en je knipt je haar af vind ik dat prima, maar sex zoek ik dan buiten de deur. Gelukkig is ze het er mee eens en geldt de deal ook andersom. Ik zorg dus niet dat ik een figuur van de gemiddelde dartspeler zal krijgen.
                      En daar reageerde ik dus ook op als een typisch geval van "wel de lusten en niet de lasten".......en dat slaat op het roodgedrukte, niet op wie je voor de rest mag wezen, daar kan ik niet over oordelen.

Je zegt het zelf ook al dus als je pas kan oordelen wanneer je zelf in zo'n situatie terecht komt, hoor je dat soort afspraken ook niet te maken met je vriendin, lijkt mij.....wat als bij haar, door bv het baren van jou kind, haar hele hormoniale huishouding ontregeld raakt en zij daardoor heel veel aankomt, ik bedoel maar, afspraken of uitspraken als in dat roodgedrukte betuigen van weinig.....mag je zelf invullen, ik reageerde daar enkelt op......en ik zal voortaan beter lezen
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Erg mooie discussie, goed topic.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                          Haha, ik zie het nu ook...je hebt gelijk, my bad ......gevalletje verkeerde interpretatie, in dat geval...nee, ik kan niet oordelen over wat ik niet weet of zie van jou, maar wel aan de hand wat je zelf had uitgesproken in dit topic

En daar reageerde ik dus ook op als een typisch geval van "wel de lusten en niet de lasten".......en dat slaat op het roodgedrukte, niet op wie je voor de rest mag wezen, daar kan ik niet over oordelen.

Je zegt het zelf ook al dus als je pas kan oordelen wanneer je zelf in zo'n situatie terecht komt, hoor je dat soort afspraken ook niet te maken met je vriendin, lijkt mij.....wat als bij haar, door bv het baren van jou kind, haar hele hormoniale huishouding ontregeld raakt en zij daardoor heel veel aankomt, ik bedoel maar, afspraken of uitspraken als in dat roodgedrukte betuigen van weinig.....mag je zelf invullen, ik reageerde daar enkelt op......en ik zal voortaan beter lezen
                          Geeft niet, ik lees ook wel eens verkeerd Maar nogmaals, als mijn partner door welke medische reden ook uitzet dan zal ik haar steunen. Lijkt me volkomen normaal. Dat praat nog niet het kortgeknipte haar goed Komt het door een gebrek aan motivatie omdat ze het allemaal wel best vindt dan wordt het een ander verhaal. Vertaal het naar dit: als ze zwaar alcoholist wordt accepteer ik het ook niet. Ieder persoon heeft kans op ziekten en dergelijke, maar als de wind gewoon mee waait dan mag je ook wel het een en ander verwachten. Mijn uitspraak was puur en alleen een uitspraak op de openingspost en staat buiten enige medische oorzaak. Echter, kan iemand er WEL iets aan doen, dus dan bedoel ik op basis van wilskracht in absentie van (psychische) ziekte, dan vind ik dat diegene dat wel moet doen. Ik heb bijvoorbeeld de verplichting om gezond te blijven voor mijn toekomstige kinderen en partner. Als ik mezelf zou vol eten, gewoon omdat ik daar zin in heb en niet geef om uiterlijk, dan zadel ik mijn partner willens en wetens op met een grotere kans op ziekte in de toekomst en iemand die bewust ervoor kiest er minder prettig uit te zien. Kan je niet maken imo.
                          Train hard or go hormone

Comment

Gelukkig is mijn vriendin net zo'n fanatiek sporter als ik, ik kan me niet voorstellen dat ze zich ooit laat gaan en dik word.
                            Currently riding the Bicycle.

Comment

@ Oki
                              Mooi dat het nog zo goed gaat tussen jullie. Klote dat het zo slecht is geweest met haar, kan me voorstellen dat dat ook wel het een en ander aan grijze haren met zich mee heeft gebracht.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by YB3K View Post
                                Gelukkig is mijn vriendin net zo'n fanatiek sporter als ik, ik kan me niet voorstellen dat ze zich ooit laat gaan en dik word.
                                Zoiets zeker weten doe je nooit. Wie weet gebeurd er met jou ooit wat waardoor je niet meer fanatiek kunt trainen en/of dieeten en word je dik.
                                Zekerheden zijn er niet. Behalve de dood dan.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X