Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 06 2004,11:49)]Ja hoor, Snipke: de Polonaise is van oorsprong een matig snelle Poolse dans in driekwartsmaat. In Nederland betekent het echter: met z'n allen ladderzat achter elkaar aan lopen, terwijl je de schouders van degene voor je, vasthebt. De route wordt bepaald door degene die voorop loopt en gaat meestal onder tafels en door toiletten, ff naar buiten en weer terug.
Als je goed kijkt zie je dat er onder dat pak vet,nog steeds een dik pak spieren zit(nek schouders borst).Ook loopt ie op het moment ven de foto voorovergebogen en ontspannen.Natuurlijk kun je het niet vergelijken met vroeger.
Ik ben groot fan van hem en zeker als acteur. Ben bezig met zijn hele werk te verzamelen. Ik heb nu iets van 18 dvd's maar komen regelmatig nieuwe bij. Ik volg hem regelmatig in zijn doen en laten op tv en internet en ik kan eigenlijk met vrij grote zekerheid zeggen dat dit een trucage foto is. In zijn onlangs (niet echt lang geleden) verschenen film terminator 3 is duidelijk te zien dat de senator nog in prima conditie verkeerd. Ook op de docemantaire dvd waarop een intervieuw staat uit 2003 is te zien dat hij nog in goede conditie is!
Arnold for president!!!!
Greetzz T
185 cm
100 kilo +/-
17 % bf
Favorite: Barbell Flat Bench Press
Bench Press: 105 kilo
Het is een echte foto want ik heb em al vaker gezien maar dit is een foto van minimaal een jaar geleden en Arnie heeft daarna voor zn laatste film weer alles strak getrokken en ziet er weer top uit voor iemand van zijn leeftijd.
Citaat[/b] ][Sorry,
ik veralgemeen niet maar het is toch wel duidelijk dat hij niet overstroomt van intilligentie....kijk maar naar zijn films, geen enkele goede inhoudelijke rol gespeeld (terminater 2 was wel goed).Maar wat moet hij daar zeggen... i be back enz...enz...
Dat hij succes heeft in amerika heeft hij vooral aan zijn figuur als BB te danken en niet aan zijn acteringstalent.
Volgens mij heeft arnie wel degelijk brains. Hij mag dan wel een gozer spelen die weinig text heeft en zo stijf is, maar met acteren komt die man ook niet veel verder. Hij is ook best stijfkop als je zo naar hem kijkt.
ik bedoel van arnold verwacht je geen jim carrey films. maar dat hij zulke rollen speeld wilt natuurlijk niet zeggen dat hij dom is.
Ik bedoel maar. hij heeft van nix zoiets opgebouwd en is stinkend rijk en beroemd.
Dat hij een top lichaam had/heeft en titels had, heeft hem natuurlijk een hele hoop geholpen, maar dat is niet het enige dat hem rijk heeft gemaakt.
hij is volgens mij dus wel slim en een prima zakenman of was dat weer iemand anders...
Natuurlijk is de man niet dom, verre van zelfs.
Of hij het allemaal zelf verzint en verzonnen heeft betwijfel ik maar anders is hij op z'n minst slim genoeg om te weten wat hij wel en niet kan. En dus de juiste mensen om zich heen te verzamelen om z'n mindere punten te compenseren, denk dat dat zowel zakelijk als politiek opgaat.
En dat is al een verdomd stuk slimmer dan de meeste van die politici kunnen zeggen.
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 10 2004,15:35)]Dom is hij zeer zeker niet!
Greets...
nee hij is niet dom met meerdere bedrijven in meerdere landen en na de buissness man gespeeld te hebben in de politiek alles kan geluk zijn (net als mr olympia titel).
Het is alleen zo zonde dat hij zo ver-Amerikaanst, misschien iets te veel ingeburgerd.
grt f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment