Interval timer kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Interval timer kopen

Ik ben van plan HIIT te gaan doen, scheelt aanzienlijk meer tijd dan een uur hardlopen. Op youtube heb ik een amerikaan een timer zien gebruiken. Hij stelt dat ding in en dan piept het na 60sec, dan na 30 sec, dan na 60 sec etcetera etcetera. Als ik voor zo'n ding google krijg ik alleen maar zoekresultaten van een of andere android app maar ik ga mijn telefoon niet meenemen als ik vol ga sprinten. Heeft iemand toevallig zo'n ding of weet waar ik er een kan kopen/bestellen?

HIIT (High-Intensity-Interval-Training) Tips - YouTube op 2:05 pakt hij het ding wat ik bedoel tevoorschijn

Hij heeft het over de gymboss, die heb ik gevonden maar die moet helemaal vanuit de US komen. Als er geen alternatieven zijn bestel ik die wel
    Last edited by Gus; 19-04-2012, 01:33.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Kun je niet gewoon een goede stopwatch kopen?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Gymboss. Prima intervaltimer. In te stellen voor 1 of twee intervals + aantal; keuze tussen lage of hoge toon en/of trillen.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ja ik heb die app, en die app is echt volledig instelbaar moet zeggen, is echt een topapp.
        “I don't always give a 5 star rating, but when I do it must be pretty fucking amazing thing" :P
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Timer

De meeste hardloophorloges hebben deze optie.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Gymboss. Prima intervaltimer. In te stellen voor 1 of twee intervals + aantal; keuze tussen lage of hoge toon en/of trillen.
            deze heb ik ook en ben ik erg tevreden mee
            Calisthenics / Street workout

Comment

Gewoon een horloge,hoe moeilijk kan het zijn.En wat die gast doet is verre van een HIT training.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                deze heb ik ook en ben ik erg tevreden mee
                Heb je hem uit de US besteld of ergens in Nederland gekocht?

@levensgenieter: Ik ben ook niet van plan om hem na te doen. Ik heb alleen interesse in zijn interval timer, mijn HIIT zal bestaan uit sprintjes trekken ipv touwtje springen

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  Heb je hem uit de US besteld of ergens in Nederland gekocht?

@levensgenieter: Ik ben ook niet van plan om hem na te doen. Ik heb alleen interesse in zijn interval timer, mijn HIIT zal bestaan uit sprintjes trekken ipv touwtje springen
                  in een vechtsport winkel (NL dus) had mijn moeder hem voor mij gekocht weet niet meer precies welke zal het eens navragen
                  Calisthenics / Street workout

Comment

@Guusd: hij is te bestellen bij onder andere fysiosupplies. Ik heb hem van ebay gehaald.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      @Guusd: hij is te bestellen bij onder andere fysiosupplies. Ik heb hem van ebay gehaald.
                      Bedankt ik ga hem gelijk bestellen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X