Lee Hayward Eatingroutine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lee Hayward Eatingroutine

Kwam dit tegen op het net: Hard Gainers Mass Building Workout and Eating Routine
    Was er wel bekend mee dat je lichaam na een periode cutten veel meer vvm aanzet. Alleen vind zijn idee om 5000 kcal te eten wel enorm

Iemand hier ervaring mee?

Ken iemand die zit op 6700 kcal p/dag en als hij cut 6200 >.<

Comment

Originally posted by JGP91 View Post
      Ken iemand die zit op 6700 kcal p/dag en als hij cut 6200 >.<
      6700kcal :O WTF, die is best breed dan denk ik ofnie
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

@JGP91
        Tering.. dat is voor mij meer dan 2 dagen eten

Comment

verder niemand hier iets over te zeggen?

Comment

Lijkt me gewoon een soort overkill bulk periode gevolgd door een redelijke diepe cut periode om zo vet gains binnen de perken proberen te houden.
            "Straight outta gym"

Comment

lijkt me toch ook wat extreem hoor... ik zou met 5000 kcal erg vet worden weet ik zeker. Ik snap dat hij zegt dat je niet alleen spier kunt aankomen maar met 5000kcal zal ik niet veel spier meer zien en mag ik naderhand 7/7 cardio doen.
              En 4liter water drinken per dag is ook niets voor mij. Dan spendeer ik de tijd die ik niet op de sportschool ben op de plee (tja, kleine blaas )
              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X