Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 08 2004,10:49)]Ik drink helemaal geen alcohol, laatste keer is alweer een jaar of wat geleden. Dronk vroeger wel als ik uitging maar zie het nut en de lol er niet meer van in.
Makkelijk voor Cur ik ben altijd de bob. Â
Drink alleen als ik trek heb. Gaat voor alle soorten drank op bij mij van cola-light tot een bacootje.
Kan zomaar maanden niet zijn en dan ineens een maand elk weekend. Nooit teveel overigens in de zin van aangeschoten of dronken zijn.
Heb nu bijvoorbeeld al een maand of 3 geen druppel alcohol op.
enkele jaren geleden draaide ik mijn hand niet om voor een pintje of 30 en dan nog een paar sterke erachter. sinds ik aan bb doe drink ik niet meer. Heb over een paar weken nog eens een biertje aangeraakt en het ging me totaal niet af
Citaat[/b] (snipke @ Dec. 08 2004,12:43)]enkele jaren geleden draaide ik mijn hand niet om voor een pintje of 30 en dan nog een paar sterke erachter. sinds ik aan bb doe drink ik niet meer. Heb over een paar weken nog eens een biertje aangeraakt en het ging me totaal niet af
Grtz
1ns in de maand een biertje is niet slecht hoor snipke..Je gata mij niet vertellen dat je dronken zijn niet lekker vind
Ik drink eigenlijk nooit. Alleen als ik een groot feest met me maten heb dan wil ik niet achterblijven. Alhoewel ik het steeds prettiger ga vinden om op zondag fris wakker te worden en dan lekker te gaan sporten...
Maar goed bezig dat je er nu vanaf bent knul...
verberg je emoties in de ijzers in plaats van de fles
185 cm
100 kilo +/-
17 % bf
Favorite: Barbell Flat Bench Press
Bench Press: Â 105 kilo
Ik drink bijna nooit.Af en toe ga ik nog wel eens op stap en dan drink ik wel.
Maar thuis ieder geval nooit..Maar nu de feestdagen eraan komen wordt het wel drinken en feesten..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Thuis drink ik altijd bier, maar als ik eenmaal ik een discotheek ben worden het cola-ticjes..Vind over het algemeen bier in een discotheek niet om te zuipen..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (dino21 @ Dec. 08 2004,17:09)]ik drink alleen met uitgaan eigenlijk of op speciale gelegenheden maar als ik drink drink ik wel veel kan niet van die bacos afblijven meer dan
Welke alcohol is gezond (haha stomme vraag of niet) of in welk alcoholisch drankje zitten de minste vetten, suikers en calorien?!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (Haagschemarco @ Dec. 08 2004,18:20)]Welke alcohol is gezond (haha stomme vraag of niet) of in welk alcoholisch drankje zitten de minste vetten, suikers en calorien?!
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment