Alcohol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (red @ Dec. 08 2004,19:22)]Rode wijn is idd goed... en port schijnt het beste kwa calorieen en alcohol te zijn....

Ik drink in het weekend en dan meestal ook te veel...
    Ik werk bij een dranken importeur, hmmmm zal paar flesjes mee naar huis nemen, maar dat is ook mijn probleem in het weekend, ik ga elk weekend uit en dan tja word er behoorlijk wat afgezopen! Hoe meer alcohol hoe meer calorien, en aangezien wij meestal goldstrike nemen (50%) is dat niet zo best!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Haagschemarco @ Dec. 08 2004,19:41)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (red @ Dec. 08 2004,19:22)]Rode wijn is idd goed... en port schijnt het beste kwa calorieen en alcohol te zijn....

Ik werk bij een dranken importeur, hmmmm zal paar flesjes mee naar huis nemen, maar dat is ook mijn probleem in het weekend, ik ga elk weekend uit en dan tja word er behoorlijk wat afgezopen! Hoe meer alcohol hoe meer calorien, en aangezien wij meestal goldstrike nemen (50%) is dat niet zo best!
      haha ik neem ook altijd goldstrike elk weekend na 3 glazen heb je al de lach te pakken.Na 6 Jatzers ...... word het al bond...ff paar biertjes erbij en het is feesten geblazen en dan komt vazelf de bekende polonaise ...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 08 2004,19:43)]
        Originally posted by [b
        Originally posted by [b

haha ik neem ook altijd goldstrike elk weekend na 3 glazen heb je al de lach te pakken.Na 6 Jatzers ...... word het al bond...ff paar biertjes erbij en het is feesten geblazen en dan komt vazelf de bekende polonaise    ...  
        pffff en dat is maar het begin de polonaise!
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
          Originally posted by [b
          Originally posted by [b

haha ik neem ook altijd goldstrike elk weekend na 3 glazen heb je al de lach te pakken.Na 6 Jatzers ...... word het al bond...ff paar biertjes erbij en het is feesten geblazen en dan komt vazelf de bekende polonaise    ...  
          ik ken erover mee praten he xeno
          stats :
          - 17 jr
          - 86 kg
          - 1,88 m
          - 8-10% bf

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (dude @ Dec. 08 2004,20:36)]
            Originally posted by [b
            Originally posted by [b
            Originally posted by [b

haha ik neem ook altijd goldstrike elk weekend na 3 glazen heb je al de lach te pakken.Na 6 Jatzers ...... word het al bond...ff paar biertjes erbij en het is feesten geblazen en dan komt vazelf de bekende polonaise ...
            ik ken erover mee praten he xeno
            Jij bent idd de grootste alcoholis.... Mr.Goldstrike ...

Comment

Nou heb ik door de jaren heen best wat ervaring opgedaan met aardig wat alcoholische versnaperingen maar ik zou toch even niet weten wat een Goldstrike is......

Comment

Een drankje dat smaakt naar fireballen, met gouden glitters erin..Lekker drankje, waar je aardig zat van kan worden....

GRtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

thanks,bro.

Ik word al een dagje ouder,he....

Comment

Ook weer vroeg aanwezig arie

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Tsja....dat slapen bij mij is nog niet erg bevredigend ...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,06:33)]thanks,bro.

Ik word al een dagje ouder,he....
                        Kende het ook niet maar ben dan ook nog weer een paar jaartjes ouder..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,08:22)]Tsja....dat slapen bij mij is nog niet erg bevredigend ...
                          Luister dan ook naar je forumbroertje bro...

Zonder gekheid ik slaap tegenwoordig weer bijna net als vroeger, 1x per nacht pissen en verder als een ( grote ) baby..

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ga het vanavond proberen...of heeft het een paar dagen nodig voordat je het merkt?

en waarom niet evengoed smiddags ook wat zetten want 8iu voor slapen gaan zou dan toch ook moeten werken als bij jou die 5iu al werkt?

Comment

Zoals ik het gelezen/begrepen heb slaap je niet goed doordat je een paar iu zet voor het slapen gaan, maar vooral doordat je het de rest van de dag niet zet...
                              Je maakt zelf de meeste GH aan redelijk dicht nadat je in slaap bent. Na een injectie duurt het een tijdje voordat de toegediende GH opgenomen is en na ongeveer 24 uur is het weer helemaal uitgewerkt. Gaat uiteraard geleidelijk.
                              Door alles ineens vlak voor het slapen gaan te zetten heb je dus twee voordelen, de eerste is dat de onderdrukking van je eigen aanmaak minder is, de toegediende GH is al bijna uitgewerkt als je eigen aanmaak z'n piek heeft. De tweede is dat je je lichaam niet in de war brengt door een piek op een vreemde tijd, namelijk 's ochtends na je injectie.

Uiteraard werkt dit verreweg het beste als je een zo vast mogelijk slaappatroon hebt hè!
                              Gezien jouw verrotte slaappatroon zou het me niet verbazen als het een aardig tijdje duurt voordat je weer in een fatsoenlijk ritme zit...  

Zou het in ieder geval een tijdje proberen, baat het niet dan schaadt het vast ook niet. Ik denk namelijk dat de toegevoegde waarde van spreiding niet erg groot is, qua werking ervan dan.
                              Laat wel ff weten hoe het gaat mocht je het gaan proberen.  

Comment

Thanks voor je inzicht,Miss S!

Ik hoor het ook steeds vaker dat dit idd tegenwoordig DE manier is en zoals jij het uitlegt zit er zeker logica in dus ik spuit vanaf vandaag niet meer overdag en jekker alles er voor het slapen gaan in...

Zal je op de hoogte houden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X