Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Schiet eens wat pics Nee, maar dat kan altijd wel vooral in het begin.. na verloop van tijd trekt dat wel bij Wat eventueel zou kunnen helpen bij borst is te focussen op dumbbells i.p.v. barbell
oh en RealKoyu.. Een borst is wat anders dan een borstspier
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Schiet eens wat pics Nee, maar dat kan altijd wel vooral in het begin.. na verloop van tijd trekt dat wel bij Wat eventueel zou kunnen helpen bij borst is te focussen op dumbbells i.p.v. barbell
oh en RealKoyu.. Een borst is wat anders dan een borstspier
Ik gebruik zelden de barbell maar juist de dumbells.
Ik gebruik zelden de barbell maar juist de dumbells.
Ik heb ook maanden alleen DB's gebruikt en borst groeide nog steeds wel wat scheef, denk dat het gewoon wat tijd nodig heeft en wat massa
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
9/10 mensen ziet het waarschijnlijk niet eens, maar ik erger mij er ook aan en tja.. je krijgt dat niet zomaar uit je hoofd
Ik zou me er niet te druk om maken, verschil trekt wel bij.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Het klinkt als een open deur intrappen: je moet natuurlijk niet je linker spier zwaarder gaan belasten omdat die sterker is. Zorg ervoor dat je altijd met beide armen hetzelfde gewicht gebruikt en dezelfde hoeveelheid reps doet. Als je een oefening doet per arm dan dien je met je zwakke arm te beginnen.
Heb het zelf ook en denk dat het voor een groot gedeelte ligt aan je bouw en symmetrie.
Ik ben links en heb altijd veel gesport en daardoor is mijn linker borst en linker arm iets groter dan de rechter kant.
Ook verschilt de vorm van mijn borst en biceps iets van elkaar.
Merk zelf dat het lastig is om dat recht te trekken omdat het waarschijnlijk al zo ontwikkeld is voordat je echt serieus ging trainen.
Ik probeer mijn rechterkant altijd iets meer te belasten maar heb daardoor wel vaak last van mijn schouder omdat je de boel aan het overbelasten bent.
Denk dat het een kwestie van tijd is en dat het op een gegeven moment wel bijtrekt.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment