Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hahaha ja dan blijft je hand lekker in die panty hangen! Ik gebruik sinds ik een ijzeren pen in mijn hand heb wel handschoenen met polsversteviging, 20,- ongeveer bij sport2000
U heeft mijn handen gezien??
Als ik 4 sets pullups doe met een 20KG dumbel in de knieholte dan hangen de witte vellen erbij en kan ik mijn handen niet meer openen van de pijn.
Hoe kun je nou zeggen dat het wel mee valt??
Dat de grip minder is met handschoenen klopt.
Minder grip vraagt om meer kracht vanuit de onderarmen.
Kan daarmee dan volgens de BBwetten vaststellen dat d.m.v. handschoenen ik mijn onderarmen meer aanspreek/train en ze sterker worden dan zonder.
Ik had ze trouwens eerst gekocht voor pulloefeningen, maar gebruik ze nu ook bij pushoefeningen. Merk bij bankdrukken dat het gewicht net iets meer verdeeld word. Ipv een rooie striem is nu mijn hele hand rood.
Maarreh jullie geven jezelf dus manicuren?
Als het vel eraf hangt zoals jij dat beschrijft dan zou het heel goed kunnen dat de manier waarop je de stang vastpakt niet optimaal is.
Also make sure you are gripping the bar correctly when deadlifting or doing row movements. A lot of people make the mistake of putting the bar in their palm which causes the skin below the fingers to fold around the bar. This dramatically increases the chance of tearing a callous and hindering progress. Instead you want grip the bar right above your fingers like the first example below.
Ik heb nog nooit van mijn leven handschoenen gebruikt en ik heb echt niet veel eelt in mijn handen; een klein beetje bij mijn ring- en middelvinger, dat is alles. En manicures heb ik ook nog nooit gehad.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Bij de sport2000 hebben ze er veel, ik heb ze, ze zijn van dik leer en er zitten straps aan vast. Gebruik ze alleen niet zoveel, pak ze pas als m`n handen te erg zweten..
Bij de sport2000 hebben ze er veel, ik heb ze, ze zijn van dik leer en er zitten straps aan vast. Gebruik ze alleen niet zoveel, pak ze pas als m`n handen te erg zweten..
Zodat ze dan in die handschoenen nog meer zweten! Logisch...
@marv en inferno:
ik heb net als inferno ook amper last van eelt, enkel beetje aan ring en middelvinger en is gewoon knobbeltje, geen schuurpapier ofzo hoor..
Doe bijna enkel barbell-oefeningen
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Je kan ze gewoon bij b&f shop halen in alle soorten en maten.
Zelf gebruik ik ook handschoentjes, schaam me er niet voor
En wie zegt dat het gay is of wat dan ook moet maar een keertje komen trainen dan!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment