Wat heb je Bereikt? Hoe? Toekomst?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Heb 1x een half jaar gekuurd puur om te kijken of het wat was. Maar na een tijdje gaat het enorm tegen staan om alles klaar te zetten en de spuit te moeten zetten. Heb wel meer dingen te doen met me leven. Dus de gains van de afgelopen, wat is het nu, 2 jaar? is gewoon naturel en blijf dat zo doen ook.
    Goeie post, en zo hoort het ook, naturel kun je enorm veel opbouwen, als je eenmaal weet wat voor je werkt kun je veel progressie boeken
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
      Ik en trollen??Yeah right.....ik wou dat ik dat goddelijke lijf van jou had, dan wist ik het wel met dit mooie weer

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Heb 1x een half jaar gekuurd puur om te kijken of het wat was. Maar na een tijdje gaat het enorm tegen staan om alles klaar te zetten en de spuit te moeten zetten. Heb wel meer dingen te doen met me leven. Dus de gains van de afgelopen, wat is het nu, 2 jaar? is gewoon naturel en blijf dat zo doen ook.
        Goed om te horen. Het was ook vooral nieuwsgierigheid, aangezien ik wel vaker zie dat de recidive bij kuren behoorlijk groot is, en die krachtstats ook geen kattenpis zijn, vroeg ik het me wel af.

Ik en trollen??Yeah right.....
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Zo aan je stats te zien heb ik een goeie dampartner gevonden

hahaha klootzak! ik trolde jou...maar jij trollt harder

klootzak niet al te serieus nemen, voordat ik een broodje bapao door me brievenbus krijg.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            hahaha klootzak! ik trolde jou...maar jij trollt harder

klootzak niet al te serieus nemen, voordat ik een broodje bapao door me brievenbus krijg.
            Ik trol nooit, maar heb je ook zin om dan te gaan rellen bij de damclub als je me dammaatje wilt zijn zo ik vreselijk lief vinden

Heideroosjes : Damclub Hooligan - YouTube
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X