Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb 1x een half jaar gekuurd puur om te kijken of het wat was. Maar na een tijdje gaat het enorm tegen staan om alles klaar te zetten en de spuit te moeten zetten. Heb wel meer dingen te doen met me leven. Dus de gains van de afgelopen, wat is het nu, 2 jaar? is gewoon naturel en blijf dat zo doen ook.
Goeie post, en zo hoort het ook, naturel kun je enorm veel opbouwen, als je eenmaal weet wat voor je werkt kun je veel progressie boeken
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Heb 1x een half jaar gekuurd puur om te kijken of het wat was. Maar na een tijdje gaat het enorm tegen staan om alles klaar te zetten en de spuit te moeten zetten. Heb wel meer dingen te doen met me leven. Dus de gains van de afgelopen, wat is het nu, 2 jaar? is gewoon naturel en blijf dat zo doen ook.
Goed om te horen. Het was ook vooral nieuwsgierigheid, aangezien ik wel vaker zie dat de recidive bij kuren behoorlijk groot is, en die krachtstats ook geen kattenpis zijn, vroeg ik het me wel af.
Ik en trollen??Yeah right.....
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment