Wie kan me helpen???/

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan me helpen???/

Hoi ik ben jacqueline ben eigenlijk op zoek ja ik weet eigenlijk niet hoe het heet??!!
    Het word gebruikt om betere grip te krijgen op de halterstangen deze soort "handschoenen"' moet je bevestigen aan de halterstang zodat deze niet de grip verliest.
    Heb al op internet gekekeken maar vind alleen de handschoenen zonders vingers die bedoel ik dus niet.
    Heb deze liefs voor kerst binnen
    Wie o wie kan me helpen???
    Heel veel groetjes
    jacqueline

je zou ff op deze website kunne kijken...

http://www.benima.nl heb heel veel sportartikelen.

Comment

ik gebruik altijd pof. super grip powder een soor magnesium wat turners ook gebruiken is dat niet wat voor je zulke zakjes kan je makkelijk kopen bij een goede sportzaak of vereneging.
      het wordt veel gebruikte in de bowling sport en tennins wereld zover ik weet.

succes F

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik weet eerlijk gezegd niet wat je bedoeld maar iemand anders ongetwijfeld wel?

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

kijk hier ff klik rechts onder het kopje product search op mdy training en dan verder klikken daar staan handschoenene zat als je dat bedoeld teminste

gloves
          deze heb ik zelf zijn erg fijn

Last edited by Been; 29-04-2007, 14:11.
          Who's the Chef

Comment

ik denk die dingen die powerlifters ook gebruiken. bij de olympische spelen zag ik ook van die banden.

oja nog welkom op de site, ik zie dat je je nog niet hebt voorgesteld.

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik denk dat je straps bedoelt...?
              Dit zijn handschoenen met banden eraan vast zodat je een betere "grip" krijgt op de stangen.

(je onderarmen worden minder belast en zijn dus daardoor niet meer de beperkende factor in je maximale belasting)

zo 1,2,3 weet ik niet waar je die kan kopen maar probeer eens te zoeken met deze tern op bijvoorbeeld xeno zn site...

Groet Phreak
              Mind over Matter.... Focus is everything!

Comment

ik denk dat jij handschoenen bedoelt waar die straps(touwtjes) al aanzitten?

Die touwtjes kan je inderdaad om de stang wikkelen zodat ie bij echt zware gewichten niet uit je handen glijdt maar aan je armen "hangt". Ik gebruik ze bijvoorbeeld voor trapezius en rug (death lifts)

Succes

Comment

die heb ik ook er bij ja
                  heel lekker om rug me te trainen
                  zijn ook van MDY staan ook op die site als het goed is
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Phreak @ Dec. 14 2004,16:44)]Ik denk dat je straps bedoelt...?
                    Dit zijn handschoenen met banden eraan vast zodat je een betere "grip" krijgt op de stangen.

(je onderarmen worden minder belast en zijn dus daardoor niet meer de beperkende factor in je maximale belasting)
                    allemaaal Thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx !!!!!!! ze heten dus straps!!! die bedoel ik dus dus nu ff op zoek waar deze te koop zijn!!
                    Groetjes jacqueline

Comment

Das ook weer opgelost

Bedankt,mannen!

Comment

Gewoon ff google, en je zult wel tegen komen..

grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

kijk maar even op die link die ik geplaats heb als het goed is hebben hun ze ook
                          Who's the Chef

Comment

Hier kun je ze kopen
                            bardolino
                            gewoon in search "straps" intypen en je krijgt direkt alle straps die ze hebben.
                            Vandaag nog besteld heb je ze morgen in huis
                            Greets

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X