winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol

hey guys ik ben damy 21 jaar en ik zou graag afvvallen en mijn spier massa willen beter maken en zou graag weten of iemand mij meer wegwijs zou kunnen maken over hoe IK MOET DE REGELS LEZEN, IK MOET DE REGELS LEZEN.
    Last edited by dynobet; 17-05-2012, 22:46.

Blijft moeilijk
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by fat_boy View Post
      hey guys ik ben damy 21 jaar en ik zou graag afvvallen en mijn spier massa willen beter maken en zou graag weten of iemand mij meer wegwijs zou kunnen maken over hoe IK MOET DE REGELS LEZEN, IK MOET DE REGELS LEZEN.
      Ik zou zeggen, koop een leesbril.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

[quote=fat_boy;964031]hey guys ik ben damy 21 jaar en ik zou graag afvvallen en mijn spier massa willen beter maken en zou graag weten of iemand mij meer wegwijs zou kunnen maken thnx .

Comment

ah oke alvast bedankt .

Comment

over wegwijzers gesproken...

http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              Blijft moeilijk
              hello mvos weet jij soms waarom ik mijn bericht typ dat er bij komt te staan moet de regels lezen iemand heeft dat erbij gezt maar wat doe ik juist verkeerdt dan ? alvast bedankt .

Comment

hello mvos weet jij soms waarom ik mijn bericht typ dat er bij komt te staan moet de regels lezen iemand heeft dat erbij gezt maar wat doe ik juist verkeerdt dan ? alvast bedankt .

10 posts (denk ik) vooraleer je over anabolen begind te zeuren
                Maar als je de "hint" zou gebruiken EN dus de regels zou lezen zou je hier zelf wel achter komen.

Comment

hey kojak alvast bedankt voor de link zal hem alvast doorlezen thnkx

Comment

jha idd heb ik juist gedaan en idd klopt ben wat snel alvast bedankt caliber .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X