striemen op bovenarm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• striemen op bovenarm

Ik heb wat last van striemen op men bovenarm aan het gedeelte waar men borst begint en aan men bicep die daarop volgt, maar ik hinder mij er redelijk hard aan want ze zijn verschenen op een hele korte tijd en ik zou er graag vanaf graken tegen het einde van de grote vakantie.

ze zijn gekomen doordat ik men spier te snel heb late groeien, maar ik weet niet of het makkelijk is om ze weg te late gaan en er ook ng bij te kunne trainen.

ik heb zo'n ideetjes gehad om te beginnen met goed te stretchen om men huid elastischer te maken zodat ik daardoor hopelijk minder striemen krijg, ik wil dan ook vet zien te verliezen omdat ik denk dat ik dan wat 'extra' huid heb zodat die niet openscheurt, ik neem ook visolie capsules, en dat is normaal ook goed voor de huid, maar ik weet niet of dat 3 capsuler per dag wel voldoende is daarvoor.

zouden julie mij hiermee kunnen helpen?
    alvast bedankt, groetjes jelle
    160kg deadlift, 70kg bench press, 100kg deadlift x10, dipmachine 4x 115kg x10, clean and jerk 65,5kg, smith machine squat 90kg, T-bar row 5x 65kg+ bar 10x

Eenmaal je striemen hebt kun je ze niet kwijt geraken.
    Ze zullen wel wat vervagen maar nooit helemaal weggaan.

Over preventie ervan weet ik niet zoveel.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

moet je anti-striea zalf kopen.
      zalf voor zwangere vrouwen zodat ze geen striemen krijgen bij hun buik. maar werkt hiervoor net zo goed

Comment

insmeren met babyolie schijnt ook te helpen

Comment

Originally posted by gbn1 View Post
          insmeren met babyolie schijnt ook te helpen
          Yeah lube that shit up
          Laissez Faire

Comment

Een dermaroller wat gebruikt wordt tegen acne littekens zou ook helpen tegen stretch marks, je moet enkel wat opzoeken welke lengte van naalden je nodig hebt. Om verwarring te voorkomen als het gaat over naalden, hier een afbeelding:

Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

dat rollertje met die naalden ziet me er wel iets goed uit, daar ga ik wel wat meer over opzoeken, bedankt
              160kg deadlift, 70kg bench press, 100kg deadlift x10, dipmachine 4x 115kg x10, clean and jerk 65,5kg, smith machine squat 90kg, T-bar row 5x 65kg+ bar 10x

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X