buikspieren onzichtbaar na training buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikspieren onzichtbaar na training buik

hey iedereen,
    ik heb een vraag met betrekking tot de buikspieren. Gisteren heb ik geheel mijn buik zwaar getraind met zes oefeningen en in totaal zo ongeveer 500 herhalingen, oefeningen met en zonder extra gewicht, ik weet het, het is veel. Nu, ik heb een redelijke buik waar je de blokken goed op ziet liggen, maar gisteren na mijn training kon ik precies mijn buikspieren niet meer opspannen, en er was geen enkele buikspier te bespeuren, nu vandaag één dag later, komen mijn twee middelste er al meer door, maar mijn bovenste zijn praktisch zo goed als onzichtbaar. En het is precies of die 2 middelste buikspieren langer zijn geworden. Het was wel redelijk lang geleden dat ik mijn buik nog zo zwaar getraind had, daarvoor altijd gewoon eens na mijn training 100 herhalingen crunches of leg lifts, weet er soms iemand wat dit is, want vroeger heb ik mijn buik ook al eens zo zwaar aangepakt, maar mijn buikspieren waren daarna nog altijd zichtbaar?

Buikspieren zijn er altijd, of het zichtbaar is of niet, heeft er mee te maken hoe hoog je vet % ligt, en of jij het genetisch een beetje mee hebt zitten.

Het trainen van de buikspieren maakt ze harder, sterker (wat natuurlijk ontzettend nuttig is voor oefeningen waarbij jij je core gebruikt), en de 'groeven' tussen de zogenaamde blokjes dieper
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Wat is ''vroeger''?
      Na 1 training kan je geen sixpack hebben >.<

Comment

te veel situps gedaan, alle spieren verbrand...
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

@pellegrino90: genetisch vind ik het wel mee zitten voor mij, vet is 10 à 11%
          @JGP91: vroeger was ongeveer 2 maand geleden
          @teddek

of is het gewoon tijdelijk, dat terwijl je buik herstelt, alles wat meer opgeblazen staat door het vocht en bloed dat aangetrokken geweest is door die training, en dat daardoor de definitie minder zichtbaar is, zoals bij de benen oa?, en hoelang zou dat dan ongeveer duren, dat herstel, ik kan mij moeilijk inbeelden dat je buikspieren pas terug zichtbaar worden een week na de training?

Comment

Originally posted by Teddek View Post
            te veel situps gedaan, alle spieren verbrand...
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zie dit bij mezelf ook altijd,
              voor training -> six pack zichtbaar
              na training -> six pack minder zichtbaar, en buik dikker
              dan doe ik wel heel wat minder herhalingen dan jou, maar de beschrijving is het zelfde
              http://fotoninja.nl
              - beginnend -

Comment

lol.. yup beachboy periode weer aangebroken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X