ud2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ud2

Hallo,

Wie kan mij helpen omtrent ud 2.0...

Ik heb het boek gelezen en ook veel info kunnen vergaren, alleen kwa verhoudingen van voeding etc kom ik er niet uit...
    Wat moet/kan ik nu zoal eten tijdens die dagen..
    Cutten verliep goed, maar wil gwn nu kurk droog staan... procentje of 8 a 9 moet haalbaar zijn.. sta momenteel (ik gok op 12 a 13) zie foto's..

Wat ik tijdens mijn cut at, mag ik dus tijdens ud niet eten? o.a. havermout bij het ontbijt, whey of voor het slapen gaan casein...

Snap het niet, wie kan mij helpen s.v.p.

DankU
    Attached Files

als je deze vragen stelt heb je duidelijk het boek NIET gelezen.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Meen je dit nu of zoek je aandacht, dit is geen 12-13 %...

Zoek dynobet ud log, kan je al je info uit halen.
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

hey effe seri, waarom zou ik aandacht zoeken... Anders zou ik het wel bij de dames doen
        Ik ben hier puur voor de informatie.. en tjah 12 a 13 procent, kan kloppen toch.. maargoed

Mijn fout, ik doelde op de voeding en niet op de verhoudingen(dat is immers bekend)

toch bedankt

Comment

Eerste 3 dagen zullen voornamelijk uit groente, eieren, kip/tonijn bestaan met een enkele low carb biogarde kwark van de AH.
          Dag 4 en 5 wanneer je gaat loaden is witbrood, witte pasta, wat sinaas/vruchtesap + halvajam als je wil.
          Dag 6 + 7 is redelijk normaal en hierin kan je havermout ook terugkomen
          De laatste paar maaltijden van de load kan je ook al overgaan op volkoeren producten en dan kan je evt ook wat brinta nemen.
          Whey eet je voornamelijk eigenlijk pas voor je tension workout dus voor de load begint en casseine kan je vanaf de load ook gewoons avonds weer nemen.

Dit is denk ik wat jij bedoeld?
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Eerste 3 dagen zullen voornamelijk uit groente, eieren, kip/tonijn bestaan met een enkele low carb biogarde kwark van de AH.
            Dag 4 en 5 wanneer je gaat loaden is witbrood, witte pasta, wat sinaas/vruchtesap + halvajam als je wil.
            Dag 6 + 7 is redelijk normaal en hierin kan je havermout ook terugkomen
            De laatste paar maaltijden van de load kan je ook al overgaan op volkoeren producten en dan kan je evt ook wat brinta nemen.
            Whey eet je voornamelijk eigenlijk pas voor je tension workout dus voor de load begint en casseine kan je vanaf de load ook gewoons avonds weer nemen.

Dit is denk ik wat jij bedoeld?

Kijk hier heb ik wat aan haha, thnx!

Nu nog een schema samenstellen, tjah is gecompliceerder dan ik dacht, pfieuw..

Een vraagje aan jou,

Ik zie dat je dit ook hebt gedaan, heb je maybe een eetschema als voorbeeld?

Comment

Originally posted by akin24 View Post
              Kijk hier heb ik wat aan haha, thnx!

Nu nog een schema samenstellen, tjah is gecompliceerder dan ik dacht, pfieuw..

Een vraagje aan jou,

Ik zie dat je dit ook hebt gedaan, heb je maybe een eetschema als voorbeeld?
              Zie bijlage
              Last edited by dynobet; 19-07-2012, 13:44.
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

lol ben jij dat op die foto's? lijken mij 3 verschillende kerels....
                Pain is just weakness leaving the body...

Comment

tip: lees ud logje van dynobet. Hij heeft hier heel duidelijk instaan hoe je ud 2.0 kunt gebruiken. Daarnaast kan hij je prima helpen met het samenstellen met een voedingsschema, maar hij vereist natuurlijk wel dat je zelf ook je best doet!

(nice pics trouwens!)

Comment

Originally posted by stijnel View Post
                    lol ben jij dat op die foto's? lijken mij 3 verschillende kerels....
                    haha wat denk jezelf??

Op die ene foto, belichting door de zon, vaseline en oppompen doen wonderen haha

die andere 2 zijn gwn normaal(zonder hetgeen hierboven)

Comment

Originally posted by Damn View Post
                      tip: lees ud logje van dynobet. Hij heeft hier heel duidelijk instaan hoe je ud 2.0 kunt gebruiken. Daarnaast kan hij je prima helpen met het samenstellen met een voedingsschema, maar hij vereist natuurlijk wel dat je zelf ook je best doet!

(nice pics trouwens!)
                      Jow thnx man, klopt heb al een verzoekje ingediend haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X