Hmm, ik denk dat nibor gelijk heeft. Het ligt aan de rest van bodynet! Dus aan iedereen: doe eens normaal man!
Muscle models
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by nibor76nl View Postwat is er belachelijk aan dan?
ik bescherm niets..ik geef alleen een MENING.
dit is gewoon een tak van de sport en jullie kraken het af ..I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postlullen jullie maar lekker verder .. ben niet anders gewend van Bodynet ..Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIk weet dan ook niet goed of ik het lachwekkend vind, kansloos vind, of medelijden moet hebben.[/SIZE]"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJe slaat de spijker op de kop, datd is wat mensen DENKEN. Maar dat betekent niet dat het ook zo IS. Punt is dat wanneer je in de sportschool aan je lichaam werkt om er beter uit te zien, je aan het bodybuilden bent. Je kunt dan gaan tegensputteren als een klein kind maar je bent hoe dan ook aan het bodybuilden.
dus iemand die zwaar overgewicht heeft en net zijn eerste oefening doet is vanaf dat moment dus een bodybuilder?
Hij werkt immers in de sportschool aan zijn lichaam toch?
En de huisvrouwtjes op woensdag ochtend bij ons op de gym die werken ook aan hun lichaam..
dat zijn dus bodybuildsters??
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Posto.k. lol..
dus iemand die zwaar overgewicht heeft en net zijn eerste oefening doet is vanaf dat moment dus een bodybuilder?
En de huisvrouwtjes op woensdag ochtend bij ons op de gym die werken ook aan hun lichaam..
dat zijn dus bodybuildsters??Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIk heb gehoord dat Dutchbodybuilding nog mensen zoekt. Misschien zou je daar eens kunnen kijken? Die mensen zijn ook een stuk liever dan wij, vraag maar aan snuff.
in de overige wel idd 99% kneusjesRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postin de pl/gewichthef/strongman sectie is het er best nog serieus hoor, goed (sub)forum waar je veel kan leren
in de overige wel idd 99% kneusjesI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by Robbie1970 View PostGeboren losers zijn lachwekkend, kansloos en moet je eigenlijk medelijden mee hebben dat ze zo kansloos zijn geboren, de een word nou eenmaal geboren met goeie genen en de andere met Chuppa chup genen.
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Posto.k. lol..
dat zijn dus bodybuildsters??
En ja, dan kan ook die vetzak in de sportschool die pas heel kort traint doen aan bodybuilding. Ook al heeft die weinig spiermassa, is vet, en ziet er totaal niet uit als een bodybuilder.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robbie1970
Geboren losers zijn lachwekkend, kansloos en moet je eigenlijk medelijden mee hebben dat ze zo kansloos zijn geboren, de een word nou eenmaal geboren met goeie genen en de andere met Chuppa chup genen.
Niet zo respectloos joh! Weet je hoe hard hij moet werken om te zorgen dat zijn uiterlijk past bij zijn innerlijk? Nu heeft hij dankzij zijn grote hoofd eindelijk het fysiek wat lijkt op een Chuppa Chup, en weet hij eindelijk hoe hij zich moet gedragen als een stuk stront op een stokje, en dan kraak jij die arme loser af?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postin de pl/gewichthef/strongman sectie is het er best nog serieus hoor, goed (sub)forum waar je veel kan leren
in de overige wel idd 99% kneusjes
Maar enfin, je moet wat meer tussen de regels van mijn post door lezen en de algemene boodschap ervan inzien.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment